Äänestys, mikä kaunein tai sopii parhaiten siskojen nimiin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Helinä Saga Ottilia

Helinä Lahja Ottilia

Melina Helmi Amelia

Melina Helmi Ottilia

Nimien mietinnässä ollaan siis huimasti (no ainakin vähän) edistytty ja nyt on enää ehdolla yllä olevat nimiyhdistelmät.

Kaivattais siis mielipiteitä mikä näistä sopisi parhaiten tai olisi kaunein. Lopullinen nimi kyllä päätetään vasta kun tyttö on maailmassa ja näkee miltä tytsi "näyttää". Aika varmasti kuitenkin Melina tai Helinä on kutsumanimi, ellei tyttö sitten näytä ihan joltain muulta.

Siskojen nimet siis vielä tässä kertauksena:

Emmiina Lilja Isabella

Anniina Ruusu Mariella

Bettiina Vieno Aurelia

Lumina Pihla Evelia

Kommentit (10)

Vierailija

1.Helinä Lahja Ottilia

2.Melina Helmi Amelia / Melina Helmi Ottilia

eli Helinä Lahja Ottilia on paras! mutta noi Melinat on kyllä hyvinä kakkosina :) ja niistä en osais paremmuutta päättää... :)

Tiina :)

ps. muista tulla kertomaan lopullinen päätös!

Vierailija

Melinakin on tosi kiva nimi ja hyvä valinta sekin olisi, mutta mun mielestä se on kuitenkin vähän liiaksi samanlainen kuin Lumina, koska siinä on niin paljon samoja kirjaimia ja se on samanmuotoinen. Selina olis vähän enemmän erilainen, mutta kuitenkin sopii ihan yhtä hyvin siskojen nimien kanssa.

Selina Helmi Ameliaa mä tuolla jossain aikasemmassa ketjussa jo ehdotinkin :)

Vierailija

on minun mielestäni kaunein. En tykkää nimistä Ottilia ja Lahja, joten siksi näin. Mutta tämä on vain minun mielipide, muutkin ovat kyllä sointuvia kokonaisuuksia.

Vierailija

pidän enemmän nimestä Helinä kuin Melina, mut sit taas Helmi on kauniimpi kuin Saga tai Lahja.. näistä päätyisin ehkä Helinä Saga Ottiliaan. kaikkein paras minusta olis vähä muunneltu eli Selina Helmi Ottilia!

Vierailija

Minusta Lumina ja Melina on hitusen liian samankuuloiset ja Helinä siksikin, että on teillä ollut pitkään mietinnässä. Lahjasta pidän enemmän kuiin Sagasta ja paremmin se sopii joukkoonnekin, kun muillakin on ihan suomalaiset toiset nimet.

Vierailija

Tulen kyllä lopullisen nimen kertomaan kunhan on tyttö syntynyt ja ristiäiset pidetty. Kokemuksesta kun tiedän, että nimi (tai ainakin jokin niistä) voi vielä muuttua, jos vauva ei siltä näytäkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat