Huoh - tsempatkaa mua, pliis!

Vierailija

Huomenna on lapsen synttärikutsut, enkä jaksais yhtään:-( Kaksi tuntia meni tänään kaupassa. Koti on kuin hävityksen kauhistus, kakkupohja pitäisi tehdä jne. Ja haluaisin vain mennä nukkumaan. Miten mä selviän tästä? LApset onneksi alkoi jo siivoamaan omia lelujaan...

Kommentit (5)

Vierailija

Ei pidä tehdä elämästä sen vaikeampaa, ei ne lapset sitä eroa huomaa, että onko itsetehty vai ei. Ja siivouskin on tärkeämpää vasta kutsujen jälkeen, vähän leluja raivailette pois, että on tilaa leikkiä. Ja mietipä vielä sitä, että huomenna ne kutsut on ohi, ja voit olla taas vuoden rauhassa :). Ellei sitten ole monta lasta... Mutta, tsemppiä sulle, oikeasti, älä tuollaisesta nyt turhaan stressaa!

Vierailija

jätä lattiat pesemättä, jos ei näkyvää likaa.. Juhlien jälkeen kaaos on kuitenkin kamala.. jätä kakku leipomatta ja hae vielä huomenna lähikaupasta muutama litra jätskiä ja tee niistä vaikka junakakku tai muu vastaava.. otat rauhassa kupin kahvia ja sit nouset ja rupeet hössöttään..

tsemppiä!

Vierailija

3 jätskilaatua, pari kastiketta ja strösseleitä. lapset saavat itse päättää millaisen annoksen haluavat ja teet sen mukaan. suolapalaksi valmiita lihapullia, nakkeja ja kirsikkatomaatteja coctailtikkuihin, lasten keksejä, sipsiä, limua. turha mitään isoa siivousta tehdä, huomenna teillä on synttäreitten jälkeen vielä sotkuisempaa. raivaatte paikat, imuroit, peset vessan, vaihdat pyyhkeet. keittiö siistiksi ja se on siinä. aikaa menee ehkä tunti? ja käytät lapsityövoimaa niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija

Kaupasta saa valmista, itsekin kaytan ihan kaupan tuotteita synttareilla, en oo viela yhtaan kakkua lapsille itse leiponut. ; ) Jaatelokakut on aina kelvanneet mainiosti, eipa ole jaanyt ainakaan tahteita jaakaappiin. : ) Sipseja ja kekseja siihen lisaksi ja juomaksi mehua ja limsaa, siina se. Stressi on turhaa.

Vierailija

Menin jo lupaamaan batman-kakun lapselle:-( Toisella lapsella oli tuo jääteloidea, samoin tämän sankarin sukulaissynttäreillä. Kaikki muu onkin valmiina, tuo siivous vähän ressaa. Mutta tosiaan lapset taitaa jo saada siitiä aikaan, joten eipä mulle jääkään kuin tuo keittilöhomma. Ja pahin väsy alkaa mennä jo ohi. JOs vaikka teetä ottais ja alkais hommiin. Kiitos:-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat