Miksi maahanmuuttajien, teiniäitien yms sosiaalipummien pitää saada

Vierailija

uudet lastenvaunut?

Eiköhän niitä ole käytettyinä, jonninjoutavina ihan tarpeeksi.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

puhunut samaan syyssyyn myös itsellesi ja lapsillesi kanssa esim ihan uuden autonkin soskun maksamana...

suomi on köyhien ja loisten luvattu maa.

terkut ulkomailta, en jaksanut enää rahoittaa tuota hyvinvointipelleilyä ja aloin oman elämäni herraksi :)

Lainaus:

vaasassa saa ainakin vaan 200 euroa soskusta vaunuihin. miksi köyhillä äideillä pitäisi olla vaaralliset vanhat vaunut. rikkaiden vanhempien lapsillako vaan on merkitystä.

meillä ei ole autoa. loisia ei olla.. tai no ehkä rikkaiden mielestä. minä olen äitiyslomalla, johon mulla tietääkseni on oikeus. mies ollut jo vuosia poissa töistä koska ei terveytensä vuoksi pysty työskentelemään. kai meillä kuitenkin on perheeseen oikeus samoin kuin sinulla. vaunuihin ja vauvan patjaan sain rahaa soskusta. muut olen ostanut kirpputoreilta.

on siis kuntoutuksessa että jonain päivänä voi taas paremmin elättää perheensä itse. minä haen töitä kunhan äitiysloma loppuu ja jos töitä löytyy. mutta on se hyvä etä sinä et ole vastoinkäymisiä elämässäsi kokenut ja sinulla on rahaa ja asiat hyvin. älä tule suomesta apua hakemaan jos jonain päivänä menetät kaiken sairauden, tulipalon tai jonkun muun seurauksena.

Vierailija

vaasassa saa ainakin vaan 200 euroa soskusta vaunuihin. miksi köyhillä äideillä pitäisi olla vaaralliset vanhat vaunut. rikkaiden vanhempien lapsillako vaan on merkitystä.

Vierailija

Mä olen 30v ja myöskin suomalainen. Töissä käyvä, tosin nyt äitiyslomalla.

Myöskin kaukana teiniäideistä enkä myöskään ole käynyt sossussa.

Ja kärräilen ihan tyytyväisenä vanhoilla vaunuilla jotka ovat olleet parilla lapsella ennen omaa vaavia. Vaavi ainakin nukkuu tyytyväisenä vaunuissa ja tämä äippä työntelee niitä iloissaan :)

Vierailija

enpä ole ikinä mitään sossusta saanut, enkä myöskään pyytänyt.. Me saatiin sukulaiselta käytetyt vaunut,jotka meni monella muksulla.. Nyt ostettiin kuopukselle uudet ihan itse..

Vierailija

puhunut samaan syyssyyn myös itsellesi ja lapsillesi kanssa esim ihan uuden autonkin soskun maksamana...

terkut ulkomailta, en jaksanut enää rahoittaa tuota hyvinvointipelleilyä ja aloin oman elämäni herraksi :)

Lainaus:

Vierailija

Olen 34v ja haluan uudet rattaat.

Olen suomalainen ja kaukana teiniäideistä.

Niin ja sossussa en ole ikinä käynyt enkä tule käymään!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

meillä ei ole autoa. loisia ei olla.. tai no ehkä rikkaiden mielestä. minä olen äitiyslomalla, johon mulla tietääkseni on oikeus. mies ollut jo vuosia poissa töistä koska ei terveytensä vuoksi pysty työskentelemään. kai meillä kuitenkin on perheeseen oikeus samoin kuin sinulla. vaunuihin ja vauvan patjaan sain rahaa soskusta. muut olen ostanut kirpputoreilta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat