Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon stressi voi siirtää kuukautisia? Kokemuksianne...

Vierailija

Kuukautiset myöhässä. Yt-neuvottelujen jälkimainingeissa stressi voi tietty tehdä paljonkin tepposia. Olen vain nyt hieman paniikissa, kun söin koko viime viikon valtaisaan selkäsärkyyn voimakkaita kipulääkkeitä, että jos olenkin raskaana. Tarkoitus ei ole ollut raskautua, mutta kondomi on välillä laitettu ehkä hieman viime tingassa päälle. Että silleen. Siksi kyselen kokemuksianne.

Kommentit (14)

Vierailija

tein testejä ehkä 6! Lopulta menin yksityiselle ultraan, josko vikana on joku muu kuin vain normaali kierron pitkittyminen. Ei sieltä mitään löytynyt, lääkäri sanoi stressin syyksi, kun muuta ei löytynyt.

Vierailija

kolme kuukautta. Olin opiskeluaikana ulkomailla vaihdossa ja kolmeen kuukauteen ei menkkoja näkynyt. Käynnistyivät vasta gynen annettua keltarauhashormonia täällä kotimaassa.

Vierailija

mulla oli kerran kuukausia poissa ja sain siihen sitten lääkettä, että ne alkavat uudelleen..ja alkoivat.

nyt mulla vauva täytti 8kk ja menkat alkoi eka kertaa eilen, viimeksi vauva oli 1v2kk kun menkat eka kertaa alkoivat, liekö stressi osasyynä???

Vierailija

Lääkäri sanoi, että et voi tulla raskaaksi ja antoi masennuslääkkeitä. Mutta tulinkin raskaaksi ja lääkärille tuli hirveä hätä, että lapsella voi olla talidomivaurioita (ehkä masennuslääkkeet ovat nyt erilaisia). Halusi, että teen abortin.

Stressi mulla oli. Meneillä erään mussa roikkuneen miehen avioero ja vanhempien avioero yms. Olisin tarvinnut lapsen enkä aborttia.

abortti.blogspot.com

Vierailija

Silloin oli kauhea paine päällä uuden työn löytämisestä. Lähinnä se ahdisti, ei niinkään rahallisesti ollut välttämättömyys, henkisesti vaan ihan hirrrvvveettääh!

Vierailija

Lainaus:

kolme kuukautta. Olin opiskeluaikana ulkomailla vaihdossa ja kolmeen kuukauteen ei menkkoja näkynyt. Käynnistyivät vasta gynen annettua keltarauhashormonia täällä kotimaassa.

Vierailija

Olin myös 3kk vaihdossa opiskeluaikana ulkomailla, eikä silloin koko aikana ollu menkkoja. Kotiin palatessa menin gynelle, joka antoi Terolut-reseptin, ja sen kuurin syötyäni taas palas kierto.

Uusimmat

Suosituimmat