Paketin tulo Englannista kestänyt jo yli kuukauden..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onkohan ihan normaalia? Kyseisen nettikaupan sivuilla kyllä mainitaan, että rahti saattaa kestää 21 päivää, ja välissä oli joulu ja uusivuosi. No joka tapauksessa, puljusta ei vastata sähköposteihini, eli mitä pitäisi nyt tehdä?

Tämä on ensimmäinen kerta, kun on tullut ongelmia ulkomailta tilaamisen suhteen. Maksoin luottokortilla, joten miten asiaa pitäisi lähteä selvittämään?

Kiitos, jos joku vähän auttaa alkuun! :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

mun paketti on tulossa the hedgepig:stä. Pyysivät tosiaan odottamaan vielä jonkun aikaa "because it is no considered lost yet by the royal mail". =)

Vierailija

ja laittavat sieltä paperit tulemaan. Kaikkea voi tietenkin sattua paketille matkalla, mutta koska firma ei ole vastannut viesteihini, niin asia on pakko hoitaa toista kautta! :(

Toivottavasti nyt sitten saan rahani kokonaisuudessaan takaisin ja vielä tämän vuoden puolella.. ;)

Vierailija

he pyytävät odottamaan 25 arkipäivää ennenkuin katoamista aletaan "selvittää". Selvittäminen on tietenkin sitä, että pitää laatia kirjallinen claim, jota sitten käsitellään sata vuotta eikä paketti kuitenkaan mistään löydy. Ja pääsääntöisesti vastuu on vastaanottavan maan postilla!? Mutta sivuillakin sanottin, että joulu ja uusivuosi saattavat ruuhkauttaa postin kulkua entisestään, joten kärsivällisyyttä...

Mun kaupalla on tosiaan todisteet, että he ovat paketin postittaneet, joten en varmaan toivoakaan rahojen takaisin saamisesta?

Vierailija

Hei,

Saako kysellä että mistä putiikeista olette tilanneet?

Itse odottelen pakettia born2becool.comista, Englannista myös (tilattu 31.12.).

Lupasivat alkuviikolla hyvittää tilauksen, koska sitä ei ole vielä tullut - normaalisti kuulemma tulee viikossa. Onneksi ei ole mikään iso raha kyseessä, mutta toivotaan että hoitavat hyvityksen asiallisesti.

Vierailija

Joskus esim. lastenvaunut eivät tule kauppiaalta vaan tehtaalta / varastolta jostain muualta, jolloin myyjä ei juurikaan voi vaikuttaa lähetyksen nopeuteen. Lastenvaunuissa ja muissakin suuremmissa tavaroissa, kuten huonekaluissa, toimitusajat saattavat olla pitkät, jopa 5-7 viikkoa.

Vierailija

Kannattaa varmaan laittaa kyselyä myös meidän kotimaiseen Postiin. Vaikka aika harvoin sieltä kai mitään löytyy, mutta ihan hyvä hätistellä sitäkin laitosta; jos vaikka oppisivat olemaan huolellisempia ;)

Vierailija

Taitaa olla ihan huijarifirma. Soititko sinne vielä uudelleen? Laitoin eilen illalla vielä uuden sähköpostin ja kysyin, että miksei rahoja edelleenkään näy, eikä sähköpostiini ole vastattu. Vastausta en edelleenkään ole saanut. Enkä todellakaan usko, että sähköpostit eivät menisi perille. Ei kai se sitten auta muu kuin alkaa uhkailulinjalle seuraavaksi. Ala sinäkin hiillostaa, ja myös mainitse, että meitä on kaksi rahojamme vailla. Minäkin teen niin.

Vierailija

Mulle kävi tällainen tapaus Englannista tilatessa. Paketti laitettiin kyllä matkaan kaksi päivää tilaamisen jälkeen,mutta perille tulo kestikin sitten 3 viikkoa. Syynä se,että firma ei ollut maksanut tarpeeksi postimaksua. Royal Mail oli lätkäissyt paketin kylkeen tarran,että liian pienen postimaksun vuoksi paketti on toimitettu perille muulla tavoin eli ilmeisesti lentopostina olisi pitänyt tulla,mutta jossain etanapostissa sitten tulikin. Hankalaa oli kyllä selvittää asiaa firman kanssa,kun kukaan ei tuntunut tietävän missä paketti on.

Vierailija

Itsekin odottelen pakettia Englannista, he ovat postittaneet sen 28.12, mutta vielä ei näy. Ko. liikkeestä ollaan kuitenkin oltu avuliaita ja ovat vastanneet meileihini nopeasti. Heillä on postin kuitti tallella, joten jos paketti ei tule perille, on vika postissa, ei heissä. Ja silloin minä en tietenkään saa mitään korvauksia. Liikkeestä kuitenkin sanottiin, että odottele ihan rauhassa, pakettia ei vielä pidetä hävinneenä, kuukausi on vielä ihan "tavallinen" odotusaika. Tosin aikaisemmin tilaamani paketti tuli puolessatoista viikossa...)

Mutta sinuna soittaisin luottokuntaan (jos et ole vielä soittanut) ja kyselisin jo sieltä mitä tehdä, varsinkin kun kauppa ei vastaa kyselyihisi.

Toivottavasti saamme molemmat pakettimme!

Vierailija

Ihan uskomatonta, että eivät sieltä vastaa mitään! Ovat kuitenkin lisäilleet sinne uusia Ticketin fleecevuorellisia sadeasujakin yms, eli toiminnassa oleva yritys on ilmeisesti..?

Olen nyt vielä toiveikkaana odottanut, sillä sivuilla tosiaan luki, että toimitus voi kestää jopa 21 päivää, joiden oletin tarkoittavan arkipäiviä. No se meni umpeen eilen eli maanantaina otan puhelun rahoitusyhtiööni. Onneksi on se vakuutus, että saa rahansa sitä kautta takaisin!

Miten tuo toimitus muuten voisi kestää 21 arkipäivää? Mitä ihmeen kautta ne sieltä tulevat? Eihän tässä välissä nyt ole kuin pari jorpakkoa!

Vierailija

saako kysyä,mikä firma kyseessä. Täällä oli aiemmin puhetta born2bcool-putiikin epäluotettavuudesta. Muuten en kyllä osaa auttaa,kun ei ole kokemusta (onneksi).

Vierailija

Alkaa niin tympimään koko touhu! Jos laitat sinne vielä s-postia, niin mainitsetko, että myös minun rahani ovat vielä palautumatta..?

:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat