ohhoh

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt on alkanut tammivauvoja satamaan! Onnea rutkasti kaikille vauvautuneille!!!!!!

Itse olen täällä taustaillut taas iät ja ajat...yleensä kännykän kautta luen tätä palstaa niin en ole saanut mitää kirjoiteltua. Nyt ajattelin ilmottautua taustoilta olevani edelleen yhdessä koossa. Laskettuaika on huomenna (21.1)...mutta jos tämmöstä on niin siitä mennään yli.

Viime keskiviikkona mulla oli kamala paine alavatsalla ja supisteli, menin möläyttämään äidilleni joka kiisi sitten 140 kilsan päästä junalla tänne Helsinkiin..oli täällä tähän päivään saakka jännäämässä josko vauva syntyis.Mutta ei. Tänään lähti takasin kotiin ja mikäli vauva ilmoittelee syntymäänsä niin tulee sitten takasin. Siinä vaan on se parin tunnin matka, riippuen vielä siitäkin miten junat kulkee,kun täytyy olla jatkoyhteyskin.Mutta mulla on sellasia hätälapsenvahteja muutama tyrkyllä joille voi aluksi soittaa ja äiti sitten jatkaa lasten hoitoa kun pääsee tänne.

Nyt ois kyl hyvä päivä syntyä kun miehellä on vapaata tänään ja huomenna..Eilen mies sanoi että 22.1 syntyy..mikälie ennustajaukko olevinaan :D katsotaan osuuko oikeaan.

Mua on alkanut vähän jännittää synnytys.Kun on taas ollut niitä sydämen lisälyöntejä ja välillä tykyttelyäkin. Pelottaa vähän miten synnytys sitten menee..ja entä sen jälkeen? Näiden pitäis olla ihan vaarattomia, mutta sydän on kuitenkin sydän, enkä osaa olla hermoilematta..Ja silläkös se vaan pahenee.

Jännitän saanko vaikka paniikkikohtauksen tai jotain :( On se kumma kun samalla odottaa että synnytys alkais..ja samalla niin jännittää. Musta tuntuu et kerta toisensa jälkeen jännittää enemmän. Luulis että nyt neljättä saadessa ois jo vanhakonkari ja ihan relax!

Mulla oli monen kirjoitukseen täällä kommentoitavaa...mutta en nyt saa päähän että mitähän ne oli, joten se siitä.

Paljon tsemppiä meille mahakkaille vielä..ja vieläkerran onnittelut niille joiden poikaset ovat jo kuoriutuneet!!!

Mamti ja prinsessa 39+6

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat