Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihtoo tekis mieli

Vierailija

Mut ei oo vaimo bi ett joskus sais kokea.

Kommentit (9)

Vierailija

eihän sen bi tartte olla, vaan tuohon hommaan vaan vaaditaan rautaista itseluottamusta, vahvaa parisuhdetta ja seikkailumieltä.

ei mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

vai luuletko tosiaan että kaikki bi:t paneskelee ympäriinsä kaikkien kanssa estottomasti, ja heterot taas harrastaa estoista seksiä yhden ihmisen kanssa läpi elämänsä....

Lainaus:

Jos on vaikka sillee ett 2n+minä niin vaimon pitää olla bi ett hän tykkää et nain sen toisen kaa ja sama juttu jos 2m+vaimo niin sellaista mä haluun kun oon bi

Vierailija

parinvaihto - vaihdetaan kumppania toisen pariskunnan kanssa. jos ongelmana on nyt ettei vaimo ole bi, niin etsikää sen lesbopariskunnan tilalle heteropariskunta.

kolmen kimppa - otetaan pariskunnan touhuun mukaan kolmas henkilö. jos ongelmana on taaskin se ettei vaimo ole bi, ottakaa mies mukaan kolmanneksi, vaimolle melaa kumpaankin luukkuun jne., voisi innostua hyvinkin, oletko ehdottanut ja kestäisitkö sinä ap sen?

muutoinkin sanoisin näihin parinvaihto ja kimppajuttuihin että toimii vain jos kumpikin avoimesti haluaa lähteä siihen mukaan, ja parisuhde, luottamus ja itsetunto on kaikki hyvällä mallilla.

harvoin toimii aukottomasti ja absoluuttisesti silloinkaan.

joten suhtautuisin hyvin varauksellisesti noihin juttuihin muuta kuin fantasia tasolla.

n33

Vierailija

</p> <p>[quote kirjoitti:

molempia kimppakivaa ja parinvaihtoa tarkoitan

Kaikkien pitää olla bi ja kaikkien pitää haluta

[

Jos on vaikka sillee ett 2n+minä niin vaimon pitää olla bi ett hän tykkää et nain sen toisen kaa ja sama juttu jos 2m+vaimo niin sellaista mä haluun kun oon bi

Vierailija

kertoa että ei ne kaikki parinvaihtoa ja ryhmäseksiä harrastavat todellakaan ole bi-ihmisiä,

joten logiikkasi kusee pahemman kerran kyllä tuossa.

Uusimmat

Suosituimmat