rivitalo vai kerrostalo

Vierailija

kumpi ois parempi hmm??? me ollaan 4henkinen perhe

Kommentit (8)

Vierailija

paras asunto tarpeisiinne ja paikka natsaa palveluiden yms. kannalta. Meidän unelma-asunto sattui löytymään järven rannalta pienestä kerrostalosta, jossa ihana piha, kivat naapurit. Ja asuntomme sattuu sijaitsemaan niin, ettei mistään näe meille sisään, joten hyvin ykstiyistä asumista siinä mielessä.

Vierailija

ja haaveilen rivarista. Naapureita olisi ainakin vähemmät, mutta koskaanhan ei tiedä minkälaisten ihmisten läheisyydessä joutuu sitten elämään...

Lastenvaunujen kanssa portaita tuskaillessa tulee mietittyä miten kiva olisi, jos ei tarvitsisi kiivetä rappuja (hissiä ei meidän talossa ole)

Vierailija

Varmista, että yhtiön muut asukkaat ovat muuttaneet siihen talon valmistuessa (eli vuonna 1965). Ja että ovat aina tehneet kaiken talkoilla, mutta eivät ole peruskorjanneet taloa. Ja ovat liian pihejä maksamaan mistään ylimääräisestä, sillä "kyllähän ne irtoilleet laatat on ennenkin kiinnitetty itse takaisin".

Lainaus:

Mene pieneen rivitaloyhtiöön, jossa on tulossa joitakin isoja remontteja. Parasta on jos taloyhtiössä on paljon tee-se-itse-miehiä, joilla on käsi täynnä peukaloita. Lisää siihen vielä olematon laskutaito ja innostuminen tyhmiin ideoihin, niin johan on mukavaa.

Vierailija

Mene pieneen rivitaloyhtiöön, jossa on tulossa joitakin isoja remontteja. Parasta on jos taloyhtiössä on paljon tee-se-itse-miehiä, joilla on käsi täynnä peukaloita. Lisää siihen vielä olematon laskutaito ja innostuminen tyhmiin ideoihin, niin johan on mukavaa.

Vierailija

On omaa pihaa, mutta ei liikaa, kun me ei olla mitään puutarhaihmisiä. Ja meillä on iso taloyhtiö, joten kaikki korjaukset ja ongelmat hoituu sitä kautta, kun ei me olla kovin käteviäkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat