TURKKILAISEN miehen kanssa seurustelu, mitä tulisi tietää?

Vierailija

Ja vastauksia saa laittaa siis hyvässä ja pahassa :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ja onneksi minä en ole se, joka ko.asiaa aikoo yrittää ;D

Siksipä halusinkin hyvässä ja pahassa, itselle kun tulee vaan karmeita ajatuksia mieleen...

Vierailija

vastattuna:

turkkilaisissakin on monenlaisia miehiä.

Mies voi olla hyvä mies, luotettava ja naisen huomioiva.

Mutta Turkissa suku on todella vahva, joten anoppi sekaantuu joka asiaan myös pitkän välimatkan takaa.

Vierailija

Mies oli sairaan mustasukkainen. Vahti millaisissa vaatteissa vaimo kulki jne.

Hirveitä riitoja jatkuvasti ja mies aika ajoin hakkasi.

Miehen ehdoilla menivät sen ajan mitä naapurissamme asuivat. Vaimo kertoi mm., ettei ollut juurikaan voinut pitää omiin sukulaisiinsa yhteyttä. Miehen sukua ja kavereita sen sijaa lappasi kylässä jatkuvasti. Ja meteli oli melkoinen, kun iso joukko miehiä mekasti.

Vierailija

Joskus nuorempana tunsin muutamia turkkilaisia miehiä, jotka puhuivat koko ajan uusista naisista ja miten helppo niitä oli käyttää hyväksi mm. oleskeluluvat heltisivät lumeavioliitoilla jne. Kaikki naiset olivat tyhmiä blondeja.

Vierailija

Kiitos myös heille, jotka tietävät hiusteni värin ja älykkyyteni tason siitä, että tuttavani on iskenyt silmänsä turkkilaiseen mieheen. Tuollaiset tietäjät voisivat varmaan kertoa paljon itse aiheeseenkin liittyen :)

ap

Vierailija

Naiset ei oo mitään, mikä on suomalaisille naisille vaikeinta, olemmehan maailman itsenäisimpiä. Siitä se alkaa. KAmala ajatus eli YÄK!

Vierailija

Mitä enemmän on turkkilainen sen vaikeempaa ja mitä enemmän on suomalaistunut sen parempi..

Kyllä suomalainen voi hyvin elää turkkilaisen kanssa, vaaditaan molemmin puolin vain aika paljon, ja no, ovathan turkkilaiset miehet aika rentoja menemään, mutta kovia otteissaan,.

Ei siia kaikki, itse seurustelin aikanaan 5 v turkkilaisen miehen kanssa joka oli hyvä mies,mutta näin hänen kavereissaan sen varjopuolenkin, liikaakin,

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat