meniskö huomenna srk.n perhekerhoon?

Vierailija

olemme muuttaneet uudelle paikkakunnalle 4.kk vanhan vauvan kanssa. En tunne täältä ketään. Enkä osaa päättää meniskö tuonne... täällä ei ole juuri muita foorumeja äideille. Soudan ja huopaan... =)

Kommentit (7)

Vierailija

näistä rohkaistuneena taidan yrittää huomenna mennä. =) Toisaalta kotona on ihanaa, mutta tuntuu, että voisi jo aikuisiakin nähdä päivällä. Ja varsinkin muita äitejä!! Joku kyseli paikkakuntaa... pohjois-pohjanmaalla asumme. Oletko itse menossa jonnekin? ei tiedä, vaikka samaan ryhmään pölähtäisimme ;)

Vierailija

Mä menin esikoisen kanssa, kun hän oli 3kk. Siellä tutustuin paikkakunnan muihin äiteihin. Ilman heitä olisin varmasti mennyt ajat sitten töihin, nyt olen ollut kotona 5 vuotta ja tapaamisia riittää joka viikolle.

Vierailija

Useamman lapsen kanssa viihtyy jo kotonakin, mutta kyllä pikkuesikoisen kanssa tekee terää nähdä muitakin vauvoja ja aikuisia. Jos vaan tämän maan vakio-usko sopii, niin totta ihmeessä menette!

Vierailija

Meillä on täällä perhekerhossa tapaamista äideistä tullut porukka, jolla käymme keskenämme esim. syömässä ja leffassa. Ja tietty ollaan lasten kanssa porukalla päivisin, ettei käy tylsäksi. ;-) Ja uusia otetaan porukkaan aina kun tulee, niin usein sujuvasti kysellään nimet, lapset, ammatit yms.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat