Kauniita nimiehdotuksia TYTÖLLE ja POJALLE!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Meille olisi ensi kesänä tulossa (jos vaan kaikki menee onnellisesti) pikkuinen rakas. Nimeä ollaan jo tässä vaiheessa kovasti pohdittu (tykkään mietiskellä ja "makustella" erilaisia nimiä aina, kun vaan mahdollista:D).

Ehdotelkaapas kauniita TYTTÖJEN ja POIKIEN nimiä:) Isoveljen nimi on Julius. Nimikriteereinä olisi vaan se, että nimi EI SAA olla liian erikoinen (keksimällä keksitty), mutta ei ihan tavallinenkaan. Tykkään esimerkiksi nimistä Iisa, Peppi, Nelli, Mette...pojalle onkin sitten "hieman" hankalampi keksiä kivaa nimeä (ehkä Eemil ja Aleksis olisivat eniten sitä, mistä tykkään).

~ Viipuli ja Hippu, rv 16+1 ~

Kommentit (6)

Vierailija

Spontaanisti tuli ekaksi mieleen Minja. Söpö, ei liian erikoinen, mutta ei tavallinenkaan. Nelli, Peppi ja Mette ovat myös nättejä.

Juliuksen veljelle en itse antaisi nimeä Aleksi(s) - lapsena laulettiin koulussa kansanlaulua "Aleksille taikinaa ja Juliukselle voita" ja se tuli minullekin heti mieleen. Eemil sopisi kyllä mainiosti, muutenkin suosittelisin jotain konsonanttiloppuista (mutta ei s-loppuista), esim. Aaron.

Vierailija

veljelle ehdotan:

Aamos

Jasper

Aatos

Oliver

Ilari

Paulus

Verneri

Eelis

Viljami

Joonas

Alvar

Joosua

Tiitus

Mikael

Samuli/Samuel

Siskolle:

Iiris

Iines

Alva

Venla

Aino

Liina

Saaga

Hilla

Tinja

Minea

Tilda

Viola

Inka

Telma

Nessa

Tessa

Nita

Meea

Vierailija

Paljon olit ehdotellut kivoja nimiä!!!

Tykkään etenkin seuraavista nimistä (joku noista voisi olla juuri "SE" nimi):

Elle - tosi kaunis (myös Ellen on nätti)!!!

Oona - tämä on kiva nimi!

Juuli - ehkä ei ihan ykkössuosikiksi mene, mutta kiva kuitenkin

Alisa - tätä olen miettinyt, mutta ehkä ei etunimeksi? Tai noh, miksipä ei...

sekä:

Eliel - tätä olen joskus mietiskellyt ja sitten unohtanut...kiitos, kun muistutit nimen olemassa olosta:D

Topias - tää on aikas ihana! menisiköhän jopa poikien nimissä kärkipaikalle...hmm...

Johan - tähän ehkäpä laittaisin -nes loppuun...eli Johannes on kiva!!!

Lisää saa ehdotella!!! :)

Vierailija

Tuo Minja-nimi on kyllä ihan kiva, mutta jokin siinä ei vaan oikein nappaa:/

Olen itsekin tullut siihen tulokseen, ettei tuo Aleksis-nimi ole ehkä paras mahdollinen. Ihan jo senkin vuoksi, että on aika vaikea taivuttaa ja saattaa olla liian "tyttömäinen" nimi. Hih, olen myös kuullut tuon laulun:D

Eemil olisi ehkä se ykkössuosikki tällä hetkellä poikien nimistä, mutta en tiedä, että kolahtaako sekään ihan täysin. Onko liian ruotsalainen nimi? Eemeli-nimestä taas en oikein tykkää...

Aaron olisi myös kiva nimi, mutta on jo meidän Juliuksen kolmantena nimenä:)

Joonatan-nimeä olen myös pojalle miettinyt, mutta ääh, en tiedä, onko sekään nyt niiiiiin ihana...

Hitsit, kun etenkin pojalle on niin älyttömän hankalaa keksiä nimeä! Tai ehkä niitä kauniita nimiä olisi olemassa, mutta itse olen liian nirso!

Vierailija

Monta kivaa nimeä löytyi sinunkin ehdotuksista!

Poikien nimistä eniten miellyttivät:

Oliver - tämä voisi olla kyllä meidän mahdollisen pojan nimi, JOS ei vanhempieni luota löytyisi kissaa nimeltä Oliver

Viljami - hauska nimi, mutta on ystäväni pojan nimi

Verneri - tää on myös hyvä, mutta liikaa ärrää (sukunimessäkin meillä r-kirjain)

Tyttöjen nimistä eniten miellyttivät:

Minea - kaunis nimi, mutta ehkä (?) ei kuitenkaan meidän mahdollisen tytön nimi

Viola - nätti!

Tessa - kiva, mutta tuleeko liikaa mieleen koira?!

Meea - tästä tykkään kovasti, mutta mies ei (hänen mielestä Meea ei ole nimi:D jepjep:D)

Lisää:)

Vierailija

Juliuksen siskolle: (Nelli, Mette, Peppi, Iisa - tyylisiä)

Unna

Inna

Elle

Netta

Milla

Elli

Oosa

Oona

Aada

Iida

Juuli

Ninni

Viivi

Lilli

Lotta

Minka

Milja

Senni

Jutta

Liisi

Liinu

Mila

Etti

Jenna

Alisa

veljelle:

Jesper

Elias

Eliel

Luukas

Topias

Johan

Kasper

Daniel

Matias

Tiina :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat