Onko kukaan hirttänyt itse omia peräpukamiaan?

Vierailija

Ja miten onnistuu?

Mulla tuli synnytyksessä pukamat ja vielä 3 vuoden jälkeen siitä, yks pukama vaivaa aika ajoin. Rasvattu on pukamavoiteella, mutta ei vaan lähde pois.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ja olen silikonitkin itse laittanut tisseihin, ja muotoillut nenäni uuteen uskoon. Seuraavaksi ajattelin polttaa aknearvet pois, ja antaa itselleni kasvojenkohotuksen.

Vierailija

Lainaus:

Ajattelin itse hirttää yhden helttamaisen peräpukaman. Laitan narun tiukalle sen ympärille ja jätän sen siihen kunnes se peräpukama putoo pois noin viikossa. Tämän siis pystyy tekee käyttäen peiliä apuna ja ohutta lankaa..

Vierailija

Ainoastaan sisäiset peräpukamat hirtetään=ligeerataan, enkä kyllä aivan heti voi käsittää miten sen itse tekisi -pitäisi olla joku peilijärjestely????, rektoskooppi valoineen jne. releet enkä silti usko että kukaan voi sitä itse tehdä?

Vierailija

Ajattelin itse hirttää yhden helttamaisen peräpukaman. Laitan narun tiukalle sen ympärille ja jätän sen siihen kunnes se peräpukama putoo pois noin viikossa. Tämän siis pystyy tekee käyttäen peiliä apuna ja ohutta lankaa..

Vierailija

mutta mitä ulkoisille tehdään? mua vaivaa kamalasti yksi ulkoinen pukama, ärtyy, turpoaa, kutisee ja sattuu, kun joskus ilmeisesti puhkeaa. t. ei ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat