ALOE VERA JUOMASTA KOKEMUKSIA!!!

Vierailija

Ostin Foreverliving Aloe Vera juoman itselleni...

Lukisin mielelläni kokemuksista teiltä jotka olette käyttäneet em. tuotetta esim.

pidemmän aikaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mikään tuntunut auttavan, on hävinnyt. Tosin siihen meni n. pari kk juoman aloittamisesta. Olen mielestäni virkeämpi kuin aikaisemmin. Toivoin myös juoman auttavan talvisaikaan kärsimääni ihon kuivumiseen ja halkeiluun, > iho on ollut paljon paremmassa kunnossa, kuin monena aikaisempana talvena. Ja kynnet tuntuvat vahvistuneen, vaikka en ole syönyt kalkkitabletteja nyt ollenkaan.

Vierailija

juoma laittaa aluksi kaikki kuona-aineet ja moskat liikkeelle, joten siitä syystä myös aknesi aluksi luultavasti paheni. Säännöllisellä käytöllä luultavasti olisi tasoittunut ja helpottunut ajan myötä.

Vierailija

Myyjä sanoi sen johtuvan siitä, että kun suoli on puhdas, niin ruoan hivenaineista imeytyy enemmän ja näläntunne johtui aiemmin siitä, että kroppa oli luullut olevansa jonkin aineen puutoksessa. Mene ja tiedä. Itse juon sitä edelleen.

Vierailija

ja lapsella sekä miehellä atooppiset oireet vähentyneet huomattavasti. Jokapäiväisestä monenkertaisesta rasvaamisesta ollaan päästy lähes kokonaan eroon. Itselläni huomaan vaikutuksia ruuansulatuksessa ja myös mulla on vatsan ikävä turpoaminen vähentynyt oleellisesti. Olo on virkeä ja hyvä. Suosittelen.

Vaatii tosiaan pitkähköä säännöllistä käyttöä ennen kuin tuloksia oikein selvästi huomaa, mutta kannattaa!

Vierailija

hän toimii myös jälleenmyyjänä.

minä juon tavallista vettä ja urheilen, olo on pirteä minullakin.

Tuosta juomasta sanotaan et se pistää kuona-aineet liikkeelle ja saattaa maha mennä alussa sekaisin.

Vierailija

järkyttynyt kun ensimmäisenä iltana jo tulehtunut, atooppinen iho oli rauhoittunut... en ole vielä juonut kauhaa mutta puhainen iho on rauhoittuntu vähän...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat