"Niin ihastunut, ettei halua seksiä"

Vierailija

Olen puolen vuoden aikana tavannut kaksi miestä peräkkäin, jotka ovat ilmoittaneet olevansa minuun niin ihastuneita, että eivät halua seksiä! Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen ollut järkyttynyt ja epäillyt viehätysvoimaani.

Molemmat suhteet ovat loppuneet tähän, koska en ole ymmärtänyt tilannetta. Miten joku voi väittää olevansa kauhean ihastunut, mutta sitten ei halua koskea kun toinen kiehnää kuumana kyljessä...

Kommentit (7)

Vierailija

En oikein ymmärrä kuinka pitkään sitä sitten pitäisi odottaa, jos on kerran niin kauhean ihastunut ja molemmat ollaan vapaita aikuisia. Kyseessä ei siis ollut mikään yhden illan baarihomma vaan vähän pidempiaikaiset viritelmät.

Luulen että oikea vastaus oli juuri tuo, että eivät olleet oikeasti ihastuneita, vaan pelasivat jotain ihme peliä, josta itse olin pihalla.

t: tyhmä ap

Vierailija

vaan miesten korvien välissä. Pitkään ilman ja nätti mukava tyttö vieressä, joka käy kuumana, siinä voi tulla miehelle suorituspaineita juuri niinkuin joku tuossa mainitsi et jos pääseekin vahingossa jo reisille. Mä en enää hämmästy juuri mistään mikä liittyy miehiin ja niiden sielunelämään tai sukupuolielämään.. ;)

t. sinkkunainen minäkin

Vierailija

No mitäs ihmettä tarkottaa pidempiaikainen viritelmä?

Jos kavereilla oli tovi menny viime kerrasta ja ei ollu ihan varmalla pohjalla että miten tyttö tyydytettäs, ois mielummin oottanu sekunnin että tuntee paremmin ja kehtaa tulla reisille. Mistä noista tietää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat