Ap täällä..

Vierailija

Joo, ei ole miehestä mitään kuulunut vieläkään. Toisaalta olen ihan tyytyväinen että laitoin sen viestin, selvisipähän ettei mies sitten ihan tosissaan tainnut ollakkaan. Ihmetyttää kyllä, että mitähän sillä mahtaa päässä liikkua. Onneksi osaan jo hymyillä koko jutulle, ei ihan hirveesti enää harmita :)

Kommentit (6)

Vierailija

en oikeastaan jaksa pelailla mitään pelejä, esittää vaikeasti tavoiteltavaa. En kyllä omasta mielestäni mikään tyrkkykään ole. Mutta kyllä mun mielestä nainenkin voi ja saa olla aloitteelinen miesten suhteen. Tyylikkäällä tavalla :) Ja jos kiinnostus on molemminpuolista niin loppujen lopuksi ei kai niin suurta väliä oo miten juttu lähtee etenemään, tai siis kumman alotteesta. Totakin muuten just äsken mietin, että jospa mies olikin varattu..sormusta ei tosin ollut, mutt sehän nyt ei taas ei välttämättä mitään kerro.

Mutta kiva kun olitte hengessä mukana :) AP

Vierailija

Mä olen samaa sorttia kuin sinäkin eli olen sitä mieltä, että jos kiinnostusta riittää puolin ja toisin pidemmän päälle, niin siinä ei tartte miettiä, että kuka on ja kelle laittanut eka viestin. Nyt ilmeisesti kiinnostusta ei riittänyt (tai voisiko hän olla ollut vaikka varattu???), joten etköhän muistele tätä hassuna episodina joku päivä.

Elämä on ihmeeellistä ja eiköhän sinunkin elämään vielä hienoja miehiä tule.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat