Millaiset vaunut kannattaa ostaa? En halua mitään isoa hyökkäysvaunua.

Vierailija

Haen pieniä vaunuja/rattaita, joissa vauva voi kuitenkin mukavasti olla. Niillä pitäisi siis mukavasti päästä juniin ja busseihin, koska mulla ei ole autoa. Mulla ei ole noista vauvojen menopeleistä mitään hajua..

Kommentit (11)

Vierailija

Jos haet pientä ja näppärää niin katsasta esim. Bugaboo, Britaxin kolmipyöräinen Vigour tai Mountain buggy.

Emmaljungat vievät tolkuttomasti tilaa busseissa, painavat paljon ja ovat rumat. Jos käyttö on kaupunkikäyttöä niin osta kaupunkivaunut älä traktorin ja lastenvaunujen risteytystä. Jos ostat Emmaljungat, niin osta niiden lisäksi kunnon sateenvarjo- tai matkarattaat kaupunkireissuille.

Vierailija

ja niihin kova kantokoppa,samat vaunut menee niin kauan kun

vaunuja tarvitsee. Todella hyvät pukata ja isot renkaat saa hyvin kyytiin ja kasaankin!

Vierailija

mielestä noi Emmaljungan city crossit, ceroxit ja classicit on kaikki melkoisia hyökkäyvaunuja... mut emmeljungan Nitro City on kevyempi ja kapeampi 57 cm leveys ja paino n.12 kg. Ihania on myös Teutonian Fun ja Timmy.

Vierailija

Mulla on viisi lasta ja kokemusta 5 yhdistelmistä, 2 tuplista, 2 kuomurattaista ja 3 matkarattaista. Viimeisimmät ja ihanimmat on ehdottomasti Teutonian Timmyt. Aivan loistavat, ketterät ja kuitenkin tukevat ja laadukkaat. Monet olen myynyt epätyytyväisenä ja kun nyt nämä ostin, olen harmitellut etten ostanut aikaisemmin. Meillä on pehmeä kantokoppa ja kun kääntää kuomun kiinnikkeissään ympäri voi Timmyä käyttää hyvin myös yhdistelmänä.

Vierailija

Meillä on nyt Brio Racet olleet vajaan vuoden ikäisestä eteenpäin toisella lapsellamme, ja ne on niin mainiot, että ostaisin samaa merkkiä.12 vaunut ja rattaat on olleet. Nää on parhaat. Emmaljunga ehkä, mutta Brio on jotenkin parempi. Makukysymys? Brio Race sopii kun vauva ei enää tarvi maata ihan makuuasennossa.

Vierailija

Mutta autoilevalle tai julkisilla liikkuville shoppailurattaiksi.

Jos mulla ei olisi autoa ja joutuisin kulkemaan säällä kun säällä ulkona (lumi-loska-möskä) niin unohtaisin nuo liikkuvat etupyörät. Ja varsinkin, jos joutuisin kuljettamaan ruuat rattailla (vaipat, vessapaerit, murot, maidot ym) kaupasta kotiin kiinnittäisin huomiota kunnon tavarakoriin.

Vierailija

Lastentarvikeliikkeeseen vaan suuntaat. Rattaita on vaikka kuinka paljon erilaisia. Noi Bugaboot on suosittuja ainakin Helsingissä, koska monilla on tosiaan pienet tilat. Kantsii surffailla netissäkin.

Ennen kuin menet, ota mitat hissistä ja kotoa olevasta säilytyspaikasta (ts. komeron ovesta jne.).

Paras aika on viikolla arkipäivä keskellä päivää, lastentarvikeliikkeet tuppaavat olemaan ruuhkaisia lauantaisin.

Uudet vaunut maksavat 500-1000 euroa. Käytettyjä saa 50-500 eurolla.

Vierailija

ehkä ostaisin esim. emmaljungan rattaat mistä saa selkänojan kaadettua makuuasentoon ja niihin pehmeän kantokopan. Minusta se kova koppa on isompi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat