Onko joku vaihtanut tavis etunimensä johonkin erikoisempaan? mistä-mihin?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

"vihan vanhaa nimeä kohtaan, joka ei yhtään kuvastanut mua persoonana ja leimasi mut mielikuvamaailmassa mahdollisimman väärään paikkaan".

Minulle nimi on vain vähän kuin henkilötunnus, tietysti on kiva että se on suhtkoht järkevä ja helppo lausua. Lapselleenkin antaa mielellään omasta ja miehensä mielestä kauniin/sopivan nimen. Voihan lapsi sen sitten vaihtaa kuitenkin ilman sen suurempia tunnekuohuja...

Vierailija

En vaihtanut tavisnimeen vaan vaihdoin mummoni tyttönimeen, joka on kuollut nimi.

En voinut ottaa isoäitini nimeä, koska sekin oli ja on tunnettu eli kantaa rasitetta.

Vaarini nimeä en voinut ottaa, koska sekin kantaa rasitetta. Vaarini pakeni Venäjältä kommunisteja Venäjän vallankumouksen 1917 ja oli kommareiden tappolistalla eikä uskaltanut asua edes Suomessa. Sotien jälkeen katosi vielä länsimaissakin Venäjältä paenneita emigrantteja.

Nimenmuutos mainitaan kirjoituksessani - yläluokan naiset ja abortit.

Tulkaa lukemaan ja kommentoimaan BLOGIA

abortti.blogspot.com

Vierailija

TAI sitten suurempia vastoinkäymisiä kokeneita, jotka haluavat kääntää elämässään uuden sivun.

Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ovat vaihtaneet nimekseen esim. Wilhelm ja Bella.

Vierailija

Nimeni on yleinen suurilla ikäluokilla, itse olen kuitenkin 70-luvun lopulla syntynyt. Nimen perusteella luullaan vanhemmaksi kuin olenkaan.

Nimi ei ole mitenkään kaunis. Se on Pirjo tai ehkä Pirkko tai Terttu....

Vierailija

Yksi vaihtoi, jotta olisi erikoisempi, vähän huono itsetuntoinen tyyppi. Nykyinen nimi on kyllä aika kamala. Toinen katuu raskaasti vaihtoaan nykyään, mutta ei raski vaihtaa takaisin entiseen.

Vierailija

esimerkin Michell Obama. :D Siis kun lapsilla on niin tiukat säännökset, ettei saa tytölle pojan nimeä antaa eikä toisinpäin, eikä edes ulkomaalaista nimeä ilman syytä saa antaa, niin onnistuuko aikuiselta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat