Onko sulla sellaisia silikonifiletoppauksia rintaliiveihin?

Vierailija

Kokokuppiset vai puolikkaat? Milloin käytät niitä ja millaisissa rintaliiveissä?

Kommentit (5)

Vierailija

halpis silarit....käytän erikoistilanteissa jos vaikka laitan topin jossa tosi avara kaula-aukko tai muuten semmonen paita johon rinnat kaipais hieman kohotusta...olen tosi hoikka ja melkein rinnaton :( käytän tavalllisten rintsikoitten alaosassa kohottajina! Enkyllä ikinä arkikäytössä pitele...

Vierailija

Mieheni kanssa olimme tanssiravintolassa. Paikalla ei ollut vielä montaakaan ihmistä. Rennosti siinä jutustelimme ja katsahdin alas, että mikäs tuossa lattialla on. Se minun filehän se siinä. Sen jälkeen en ole käyttänyt.

Vierailija

mutta joku lapsista puri reiän toiseen. Muutenkin niiden kanssa sai vähän jännittää, muljahtelivat helposti paikoiltaan, piti koko ajan olla täysi kontrolli, alkoholinkäyttö em. syystä hyvin rajoitettua. Nyt kun niitä ei enää ole voin nauttia alkoholistakin täysin rinnoin.

Vierailija

Siis sellaiset silikonilötteröt, jotka tarttuu tuohon rinnan päälle. Niitä vois käyttää rintsikoitten sisälläkin, mutta itse hommasin ne, kun menin yksiin juhliin ja puku oli selästä sen verran avara, ettei voinut liivejä laittaa. Kuitenkin puku oli ohutta kangasta, niin en halunnu että nännitkään sieltä paistais.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat