Aika häijyä kun kävelee yksin pururadalla ja valotolppa sammuu

Vierailija

yksi toisensa jälkeen, kun sattuu kohdalle. Huh, alkaa väkisinkin mielikuvitus lentää, kun tarpoo eteenpäin pimeässä metsässä. Onko muilla sattunut näin?

Kommentit (14)

Vierailija

ja aina sunnuntai-iltana kävelin pysäkiltä asunnolle puolen yön aikaan ja valotolpat sammuivat aina sitä mukaa kun ohitin ne. Ei kiva tunne.

Vierailija

Minä näen enneunia jne. eikä kukaan sitä kysynyt että "uskotko tähän" vaan se "lahja" vaan tuli jostain!! Ärsyttää kun ihmisten pitää julistaa mahdottomuudeksi kaikki, mitä ei itsellä ole.

Vierailija

vaan yksitellen, mutta esim. saman kävelylenkin aikana kahdessa eri kohdassa. Olen laittanut oudon sattuman piikkiin, mutta voiko tässä olla joku muu ilmiö kyseessä? Nyt alkoi kiinnostaa!

Vierailija

Asumme pikkukadun varrella, katu päättyy kääntöpaikkaan, kohtaan joka on metsän keskellä notkelmassa ja muutenkin pimeä. Viimeinen katulamppu sammuu lähes aina kun sitä lähestyy, joskus myös sitä edeltävä. Kieltämättä aika spooky tunne.

Vierailija

niin joku yksittäinen katulamppu sammuu just kun olen sen kohdalla, muut kyllä palavat ihan normaalisti. Näin on käynyt tooooosiiii monta kertaa, sama pyöräillessä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat