Olen jo 38 vuotias ja yrityskierto 3 menossa....

Vierailija

... ja olen ihan varma että ei se enää milloinkaan tärppää :( Olen kamalan kärsimätön tämän asian suhteen ja ajattelen että ei se nyt enää tärppääkään kun ei ole jo kahdella ekalla kerralla tärpännyt. Valakaa minuun vähän uskoa hyvät kanssasisaret!

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla molemmat tärppäs kolmannella kierrolla, olin silloin 34- ja 37 -vuotias. Ja ylipainoakin on melkoisesti.

Jotkut nuoremmat ja hoikemmat saattavat yrittää vuosiakin.

Eli vaikea ennustaa tärppäämistäsi, mutta todennäköisempää kai on että tärppää kuin että ei tärppäisi.

Onko sulla lapsia ennestään vai onko tämä eka?

Vierailija

Toivottelee 36-vuotias ja kaksi kuukautta sitten ehkäisyn pois jättänyt...

Menemme mieheni kanssa sillä periaatteella, että tärppää jos on tärpätäkseen.

Todellisuudessa minä olen ihan hermona ja stressaan, onnistuuko se enää ikinä. Eli aika vaikeaa on suhtautua hommaan noin "huolettomasti" ;)

Vierailija

koska tuossa iässä ei niin helposti tärppää enää, että ensimmäisten yrityskiertojen aikana tarvitsisi vielä stressata - stressihän voi häiritä kiertoakin. Mutta hyvin todennäköisesti kuitenkin tärppää ennemmin tai myöhemmin! Toisaalta tutkimuksiin pääsee tarvittaessa nopeammin kuin nuorena.

Lainaus:

... ja olen ihan varma että ei se enää milloinkaan tärppää :( Olen kamalan kärsimätön tämän asian suhteen ja ajattelen että ei se nyt enää tärppääkään kun ei ole jo kahdella ekalla kerralla tärpännyt. Valakaa minuun vähän uskoa hyvät kanssasisaret!

Vierailija

Minä olin kolmekymppinen, kun ekan lapsen yrittämisessä meni 7 kk ja toisen 4 kk. Toinen tuli nopeampaan, kun jo tiedettiin, etten ihan itsestään raskaaksi tuu, vaan katsottiin, että seksiä oli ovulaation aikaan ja jalkoja pidettiin seinällä ja alkoholi oli pois, jne.

Joten yritä tosiaan rauhoittua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat