Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä pikku päivittäisillä jutuilla voisi saada aina päivän mittään kaloreita kulumaan?

Vierailija

ei siis mitään rehkimistä, vaan sellaista mitä voisi tehdä askareiden keskellä.

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

lisää kummasti päivittäistä kulutusta, aivot lepäävät, saat raitista ilmaa, sydän ja keuhkot, samon lihakset vahvistuvat. vasta oli tehty tutkimus, että puolen tunnin reipas kävely päivittäin pitäisi jokaisen suomalaisen naisen ylikilot poissa.

Vierailija

Imuroinitikin on aika hyvä kalorinkuluttaja ja pysyy kotikin siistinä ;-) Mä siivoilin aina kaikkea pientä kun lapset oli päikkäreillä. Iltaisin käytiin koko perhe kävelyllä eikä otettu rattaita mukaan, kuopusta (1½v) kun kantelin loppumatkan niin johan oli raskasta :-D

Vierailija

yksitellen ja ripusta narulle yksitellen. Kävele kaikki matkat jotka vaan voit, seiso bussissa, kävele esim. metron tai muut rullaportaat aina ylös, mene lasten kanssa luistelemaan tai laskemaan pulkkamäkeä. Kun odotat pysäkillä junaa/metroa/bussia/ratikkaa, kävele edestakaisin, älä seiso. Jne.

Vierailija

suihkussa, älä istu jos siellä on tuoli.

Tanssi siivotessa, kulkiessa huoneesta toiseen, tiskatessa jne. Voit tiskatessa myös tehdä varpaille nousuja ja jalkojen ojennuksia taakse.



Käy kaupassa kävellen/pyörällä ja kanna ostokset repussa.



Venyttele telkkua katsoessa, venyttelykin on yllättävän tehokasta



Kun poimit jotain lattialta älä kumarru, vaan kyykisty selkä suorana alas



Kävele ja kyykistele tms. myös puhelimeen puhuessasi



Hampaita pestessäkin voi jumpata samalla

Vierailija

lisää kummasti päivittäistä kulutusta, aivot lepäävät, saat raitista ilmaa, sydän ja keuhkot, samon lihakset vahvistuvat. vasta oli tehty tutkimus, että puolen tunnin reipas kävely päivittäin pitäisi jokaisen suomalaisen naisen ylikilot poissa.

Vierailija

kävele portaat - älä käytä hissiä

kävele kysymään työkaverilta asiaa - älä lähetä sähköpostia

jos pitää ottaa mappi hyllystä, nouse tuolilta ja kävele se pari metriä - älä rullaa tuolilla



jne

Uusimmat

Suosituimmat