Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aloitinn ketjun kun hampaasta lähti paikka ja suu haisee..

Vierailija

soitin hammaslääkäriin että ISO paikka lähti jo kuukausi sitten ja nyt kolo siinä haisee.

Ajan sain kuukauden päähän!!!Eivät ota päivystykseen kun ei särje. Eli suu on mätä jo kuukauden päästä.

Kommentit (9)

Vierailija

yksityiselle, saat ajan paljon nopeemin ja kela korvaa osan. Itse vetkuilin yhden rikkinäisen poskihampaan kans sillä tuloksella että se meni niin surkeeseen kuntoon et jouduttiin poistamaan. No, nyt oottelenkin uutta hammasimplanttia ja lasku onkin jo toista luokkaa - 2000 euroa vähintään. Suosittelen hoitamaan ajoissa.

Vierailija

Toisaalta olisit voinut huijata että särkee.

Toisaalta - odotit itse ensin kkukauden ja sitten harmistut kun saat ajan vasta kuukauden päähän? Olisit soittanut heti.

Vierailija

Voi että kun tällaiset ihmiset on rasittavia! Ei oteta vastuuta mistään, kaikki on jonkun muun syytä ja itse ollaan ihan viattomia raukkoja. Sä et ole kovin normaali tyyppi, jos kuukausi pitää jännittää lääkäriajan soittamista. Et ole pitänyt asiaa kovin tärkeänä, joten nyt saat maksaa siitä sitten. Elämä on. Itse pitää vastuunsa valinnoista kantaa.

Lainaus:

mutta olin jo tsempannut että nyt menen!ja saanhan siihen rauhottavankin.

Mieli voi muuttua että sitten en menekään.

Vierailija

äkkiä sait ajan. Itse löysin hampaasta ison? näkyvän reijän ja sain ajan reilun 3 kuukauden päähän. No enää kuukausi hammaslääkäriin. Minun tuurilla kylläkin minulla on juuri silloin oksennustauti tai kuumetta ja aika siirtyy eteenpäin...Onneksi varasin samalla monta aikaa, että mahdolliset muut reijät voidaan paikata nopeammin.

Vierailija

[quote]

Voi että kun tällaiset ihmiset on rasittavia! Ei oteta vastuuta mistään,

sanotko että paniikkihäiriöinen ei ole normaali tyyppi?aika lapsenkengissä olet jos et tiedä taudin kuvaa johon kuuluu pelkotilat!!!

Vierailija

Nopeasti sait ajan, jossain jonot on 6 kk. Mutta kerroitko siis että hampaasta vuotaa verta vai mainitsitko vain hajusta?

Voithan kuitenkin mennä sinne päivystykseen ja väittää että särkee.

Mutta kannattaa aika varata heti kun tulee joku ongelma. Vaikka pyytää jotain muuta varaaamaan jos ei itse pysty.

Uusimmat

Suosituimmat