Verenvuotoa pitkin raskautta

Vierailija

Minulla jo toiset "menkat" raskauden aikana. Tulee siis menkkojen aikaan vähäistä verenvuotoa sen viisi päivää. Onko muilla ollut samanlaista? onko jatkunut koko raskauden ajan? itselläni viikkoja 17 ja ekan verenvuodon jälkeen kävin lääkärissä. Ultrasivat ja kaikki näytti olevan silti hyvin massussa. Tämä on toinen raskaus ja ekassa ei ollut vuotoa lainkaan, joten tuntuu vain oudolle.

Kommentit (5)

Vierailija

Mullakaan ei ollut ekassa, mutta tokassa oli (rv 11) ja kolmannessa (rv 8), mutta tää

neljäs on pahin, olen kanssa enemmän tai vähemmän vuotanut koko ajan ja pari viikkoa sitten jopa niin että lirisi iso vaaleanpunainen lammikko sänkyyn.

Kaikki kuitenkin ultrassa ok, eilen viimeksi sydänäänet ok. Lääkäri epäili että kyse saattaa olla keskenmenneestä kaksosesta. Tiedä häntä, perjantaista np-ultraa kuitenkin oottelen kieli pitkällä.

t: rv 11+6 tai ultran mukaan tänään rv 12

Vierailija

Mä en usko noihin ultriin enää yhtään: 10 eri lääkäriä ja hoitajaa ultrasi kahta 1,5kiloista elävää ja hienosti kasvavaa poikaa mahasta vaikka toinen olikin tosiasiassa 600g mätääntynyt sikiö. Että semmoista ammattitaitoa löytyy Suomestakin. Ja tekniikkakin voi pettää mutta äidin vaisto useimmiten ei! Joten jos pelottaa niin vaadi vaan uusia ja uusia tutkimuksia ja kunnon selitys!

Vierailija

minulla oli viimeisessäni raskaudessa verenvuotoa koko alkuraskauden. Kävin muutamassa uä:ssä yksityisessä vakuutti että kaikki on ok. Pikkuiseni on sylissäni eli KAIKKI OLI HYVIN, vaikka edellisissä ei ollutkaan vuotoa.

Vierailija

Sitä tuli rv.t vähän alle 10 ja toisen kerran suunnilleen 13 paikkeilla. Vuoto oli suunnatonta, iso yöside täyttyi tunnissa ääriään myöten. Ultrassa näkyi pieni sykkivä sydän, eikä sen kummemmin ollut kipuja, joten kaikki ok. Vuoto kesti aina parisen viikkoa.

Tämä vauva nyt jo 8v :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat