Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä Tuire! Pointsit sulle! :)

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Päivähoitoa oli Suomessakin jo ennen israelin kommunisteja 1800-luvulla tehtaantyöläisten lapsille, tarkoitus oli mm. taata että työläislapsetkin saa kristillistä kasvatusta.

Vierailija

ainahan lapsia on muuallakin kuin kotoan hoidettu eikä kommunismi ole Israelissa keksitty asia. Mutta kylläkin juutalaisten kehittämä idealismi kylläkin.

4.

Vierailija

Yksi sen muoto liittyy kommunismiin, toinen fasismiin ja suurin osa ihan normaaliin työssäkäyntiin. Se, että myös natsit ovat laittaneet lapsensa päivähoitoon ei tarkoita, että päivähoito olisi natsismia.

Vierailija

jo sata vuotta ennen DDR:ää ja vähän oudolta vaikuttaa kommentoida exänsä uuden sanomisia että näköjään kaikki mun opit ei ole menneet exän kautta perille. Ihan kuin hän olisi ainoa lähde josta TTA tai vaimonsa voivat omaksua ajatuksia. Olisi riittänyt sanoa, että itse ajattelen tästä ja tästä ja tästä kohdasta eri tavalla.

Vierailija

kibbuzeilla pidetään vieläkin lapsia yöhoidossa eli siis koko viikko yheenmenoon, vain viikonlopuksi kotoutetaan vaikka vanhemmat saattavat asua muutaman metrin päässä. Ihan pienet lapset kyseessä, vanhemmat käyvät katsomassa joka päivä jos töitlään ehtivät, mutta lapset nukkuvat yöt ikäistensä kanssa. Opetetaan sosiaalisiksi sillätavalla.

Minua ainakin säälitti..

Uusimmat

Suosituimmat