Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo otti ja häipyi viime yönä...

Vierailija

ja hoitaa itsensä kuntoon.

Sinulla ei ole mitään velvollisuutta vetää tuollaista riippakiveä perässä.

Johan tuollaisesta kärsii koko perhe, lapset myös ja siis nimenomaan lapset!

Eikä taida oma elämäsikään kovin kaksista olla!??

Itse en ainakaan vuositolkulla tuollaista menoa katselisi. Jos toista osapuolta ei kiinnosta hoitaa itseään kuntoon niin ottaisin lapset ja muuttaisin pois.

Pärjäät varmasti lasten kanssa yksinkin jos sellainen päivä koittaa.

Kirjaa ylös noita tapahtumia (päivämäärä, mitä tapahtunut jne.) jos joskus tulee se erotilanne niin sinulla on näyttää mustaa valkoisella mitä teidän elämä on ollut.

Kumma ettei se paniikkihäiriö estä baareissa notkumista...

Montako lasta teillä on ja kauanko vaimo on tuollaista touhua harrastanu?

Kommentit (8)

Vierailija

...taas. Koska kieltäydyin "aviollisista velvoitteista". Hulluhan se on, mutta kysymys kuuluu, kuinka monta kertaa ja kuinka pitkälle voi antaa toiselle anteeksi vastuuton käytös? Vaimolla on paniikkihäiriö. Iskee silloin, jos pitäisi tehdä jotain. Niinpä hän ei voi osallistua mitenkään kodin arkiaskareisiin. Hän ei voi myöskään hoitaa lapsia, koska lapset ovat "rasittavia" ja voivat aiheuttaa paniikkihäiriötä. Myöskään palkkatyön teko ei oikein luonnistu, koska työnteosta aiheutuvat paineet voivat aiheuttaa paniikkihäiriötä.

Jo pelkkä ajatus, että pitäisi tehdä jotain aiheuttaa paniikkihäiriötä. Eilen oli sellainen tilanne. Minulla on jalka niin kipeä, että en pystynyt kävelemään kunnolla. Polvi on turvoksissa kuin jalkapallo (silti olin töissä). Hain lapset tarhasta ja tulin kotiin. Vaimo lähti käymään lähikaupassa ostamassa ruokaa (normaalisti minä teen sen, kuten kaiken muunkin, mutta nyt jalan takia en lähtenyt ruokaostoksille). Loppujen lopuksi vaimo saapui kotiin baarien sulkemisaikoihin ja kännissä, kuinkas muuten.

Tässä vaiheessa minä "nukuin" tietysti jo pienten kanssa parivuoteessa. Nukuin suluissa siksi, että en varsinaisesti kyllä nukkunut koko yönä, kun 1-vuotiaan päiviä jatkunut nuha/flunssa yltyi niin pahaksi, että hän valvotti koko yön. Lapsi oli kiinni minussa ja takutti hiuksiani ja nukahti välillä, mutta heräsi aina uudestaan ja uudestaan, kun henki ei kulkenut rään vuoksi normaalisti. En siitä voinut noin vain lähteä suorittamaan "aviollisia velvollisuuksia", kun piltti nosti kauhean metelin jo sen muutaman sekunnin aikana, kun hain vesipulloa keittiöstä. Tästäpä vaimo suuttui ja otti ja lähti pois kotoa ja eipä ole mitään kuulunut ainakaan tähän mennessä. Varmaan lähti hakemaan "lohtua", koska on näin kaltoin kohdeltu kotona. Uhkanahan olisi ollut, että joutuu tänään hoitamaan sairasta 1-vuotiasta, jos mies menee töihin.

Mitä minun tästä pitäisi ajatella? Antaa taas anteeksi, kun vaimo joskus taas, kenties päivien päästä, hiipparoi kotiin?

Vierailija

TUo paniikkihäiriö kuulostaa kyllä tekosyyltä. Ja jos se on noin paha, niin olis syytä hakea siihen pikaisesti apua.

Älä siedä tuollaista enää ollenkaan.

Vierailija

Mutta ei tuossa nyt ole sukupuolella väliä. Kummaltakaan sukupuolelta ei tulisi hyväksyä tuollaista käyttäytymistä.

Juttele puolisosi kanssa. Jos puhuminen ei tuota tulosta, harkitse, kannattaako uhrata oma elämäsi. Juokse.

Uusimmat

Suosituimmat