neuvoja kaipaisin

Vierailija

tilanne ollut tämä jo pian vuoden että kaksi varattua perhetuttua tajusi usean vuoden jälkeen että ovat rakastuneet toisiinsa ns. kolahti vain yhtenä hetkenä yhdessä paikassa.

Nyt asiaa on jahkailtu keskenään jo pitkän ajan mutta aina jompikumpi sortuu ottamaan yhteyttä, ei vain tahdo päästä irti ja oman puolison kanssa mikään ei auta vaikka kuinka yrittäisikin ja tekisi vaikka mitä.

Tähän asti asioista on keskusteltu mutta nyt jokin aika sitten mies osoitti taas kiinnostuksensa ja kun otin yhteyttä hän ei ole nyt kommentoinut ajatuksiani mitenkään.

Miksei sitten sano suoraan että ei enää tai jotain? Miksi ihminen jättää selvittämättä asiat loppuun asti? Vai lopahtiko hänen kiinnostuksensa kuitenkin muttei uskalla vain kertoa?

Kertokaa mitä ajattelette?

Kiitos ajatuksistanne jo etukäteen, olen ollut hieman sekaisin näiden ajatusteni kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija

Minulle jäi nyt ap:n viestistä epäselväksi, onko ap:n mies se, joka on ihastunut perhetuttavaan. Vai onko ap jostain kolmannesta perheestä, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Jos jälkimmäinen, niin unohda koko juttu ja anna heidän setviä soppansa.

Vai oliko se niin, että ap on ihastunut toiseen mieheen...

Vierailija

Minulle jäi nyt ap:n viestistä epäselväksi, onko ap:n mies se, joka on ihastunut perhetuttavaan. Vai onko ap jostain kolmannesta perheestä, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Jos jälkimmäinen, niin unohda koko juttu ja anna heidän setviä soppansa.

Vierailija

riittää kun on vaimonsa kanssa selvittänyt. Niiden kanssa ON näköjään kumminkin joku yritys auttanut, eikä mies ole/halua olla enää susta kiinnostunut. Jätä se rauhaan. Anna sen yrittää vaimonsa kanssa niin kuin sen pitääkin, jos sillä kerran riittää siihen vielä sisua. Se on hyväksi sille itselleen, käy sen avioliiton lopulta miten tahansa. Sulle se ei ole mitään velkaa. Mutta sullekin on eniten hyötyä siitä, kun jätät sen rauhaan. Saat ainakin pitää riippeet arvokkuudestasi, itsetunnostasi ja minäkuvastasi (vai onko minäkuvasi takertuva?)

Sun kannattaisi hoitaa oma avioliittosi kuntoon JOHONKIN suuntaan. Siis joko päättäväisesti parantaa se, tai lopettaa se. Sitten vasta kannattaa lähteä etsimään uutta miestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat