Mitään kokemusta Ice Peakin vaatteista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ostin tänään Ice Peakin takin, joka ei ollut edes alennuksessa. Se oli vain niin kertakaikkiaan hyvännäköinen ja helposti yhdisteltävä. Kestääkö se mitään ja onko siinä minkäännäköistä kosteussuojusta? :)

Kommentit (2)

Vierailija

Kysymyksesi on siinä mielessä vähän hassu - samanlainen vaikka kuin kysyisit, että miten Lassien vaatteet kestää kosteutta.

Eli IcePeak on meillä tosi kovasti käytössä oleva merkki - on sekä minulla, miehellä että koululaisella niin välikausi- kuin toppavaatteissakin käytössä. Takkeja ja housuja löytyy ja onhan noita fleecejäkin, hattuja jne.

Meillä on ollut takkeja myös montaa sorttia, monissa niissä on vettä pitävät kankaat ja saumat teipattu ja silloin toki ovat vettä pitäviä. Kestävyys on ollut hyvää, paitsi yksi takki hajosi nepparin kohdalta ekassa pesussa, mutta sen takin materiaali oli jo käsin tunnusteltavissa paljon enemmän semmoiseksi tuulipukumaiseksi kankaaksi (oli kyllä vedenpitävä ja saumat teipattu kuten monissa muissakin), kuin ne kestävämmät takit.

Eli juu, meillä on tykätty ko merkistä. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Ainut mitä moittisin olisi kokomitoitus. Mielestäni on usein pienempi kuin muilla merkeillä. Esim. 130 cm lapselle olen aina ostanut tyyliin 140 cm takin. Yleensä vesipilari on jotain 3000 luokkaa, mutta se kyllä riittää ja saumatkin on usein teipattuja. Kai siinä ostamassasi takissa oli joku lappu, josta selvisi, että onko waterproof, waterresistant tms?

Vierailija

En tiedä, mistä syystä, mutta olen pitänyt Ice Peakiä "markettikerkkinä". Lassieta taas en sellaisena pidä, vaikka marketeissa onkin mynnissä.

Harvoin ostan ulkoiluvaatteita normaalihinnalla, kun ovat niin kalliita ja niitä pitää lapsella olla riittävästi, mutta nyt sorruin. Tosin hinta ei ollut paha - olisiko ollut 49.90. Takki vaikutti ihan ok:lta ja oli kyllä noita mainitsemiasi ominaisuuksia. Silti epäröin ja takinhan olisi vielä saanut palauttaa. Mutta nyt siis pidän sen hyvillä mielin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat