BOIKOTTIIII!!! Älkää vastatko toimituksen kyselyihin ennenkuin palsta on kunnossa

Vierailija

NIH!! Että boikottia nyt vaan tai jotain...

Tää on sit NIIN ärsyttävää tää jumitus jatkuvasti!!!!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Haku ei nääs toimi ollenkaan. Koetin kerran hakea Reko-nimellä, kun muistelin että oli ketju jossa puhuttiin Lundaneitten kirjasta. Etsin Reko ja Lundan ja Lundanin ja ties miten ja koko ajan 0 hakutulosta.

Tämän palstan toimimattomuus ja kaikki bugit tuntui ihan käsittämättömiltä, kunnes joku vihjaisi täällä että tämä olisi jonkun Mikkisofta-firman tekosia. No ei mikään ihme sitten, tällaista ¤¤%#&¤/%/& voi saada aikaan vain Microsoft.

Vierailija

Tosin en ole vastannut niihin ennenkään, joten mun panos boikottiin on aika minimaalinen... Mutta kannatan! Ja toimitus: teidän "mahdollisimman pian" on aivan liian hidasta.

Vierailija

Viimesimmän uudistuksen myötä tämä toiminta on mennyt niin huonoksi, että en ole enää kuukaisiin jaksanut käydä. Tai siis käyn kyllä, mutta TODELLA harvoin. Vastata ei jaksa, kun viestit jää jonnekin, tai koko sivu jumittaa. Harmittavaa!

Vierailija

Enkä todellakaan usko, että ne edes yrittää saada tätä kuntoon. Sitä paitsi mä käyn näillä sivuilla perheen puolelta ja samalla tavalla tää tökkii kuin vauvakin. Eikä ne oikeasti mitään pahoittele. Jos pahoittelisivat, niin sivut olisivat olleet jo kuukausia kunnossa.

Vierailija

Voisivat jo muuttaa tuon virheilmoituksen muotoon "palvelu on pysyvästi epäkunnossa, kokeile jotain toista palvelua".

Lisäksi saisivat jo vähentää noiden rekisteröitymistä vaativien palstojen lukumäärää. Keskustelu on siellä ihan kuollutta, kun ei kukaan jaksa seurataa N kpl eri palstoja.

Vierailija

No ei ainakaan turhaa kiirettä pidetä.

Käytettävyysongelmat ei toki ole niin kiireellisiä kuin koko palstan jatkuva tökkiminen, mutta kyllä nekin ärsyttää kuten esim se, että palstaa ei voi vaihtaa ikkunassa, jossa viestiketju on auki tai se jos kirjautuu sisään viestiketjun ollessa auki (vastatakseen kyseiseen ketjuun), kyseisen viestiketjun sijaan avautuu joku toinen ketju kirjautumisen jälkeen. Näin ainakin silloin, jos useita ikkunoita auki.

Lainaus:

Vauva.fi:ssä tehdään huoltotöitä. Pahoittelemme häiriötä ja yritämme saada palvelun mahdollisimman pian kuntoon.

Vierailija

täällä keskustellaan todella vakavista asioita höpöhöpöviestien lomassa.

Saattaa olla, että tänne pyrkii "tärkeääkin" porukkaa...

Mulla tökkii, enkä tiedä menevätkö viestit perille vai eivät.

Vierailija

On se nyt s**tana että yhtä nettipalstaa ei saada 2000-luvulla toimimaan moitteettomasti.

Ja EHDOTTOMASTI se vanha hakutoiminto takaisin ihan sellaisenaan kuin olikin. Mikä järki siinäkin oli että haku muutettiin tuollaiseksi?

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mikä firma tätä sontaa pyörittää. Vaikka it-alan ihmiset varmaan tietääkin, eikai näin surkeita tuotoksia tekeviä firmoja voi Suomessa montaa olla?

Vierailija

Ja koskaan en niin vähän kuin viimeisen uudistuksen jälkeen, vaikka olen taas vauvan kanssa kotona ja aikaa sekä kiinnostusta palstailuun siis olisi. Ja syy on tietenkin se, että nämä sivut eivät ikinä aikaisemmin ole toimineet näin huonosti.

Haku-toiminto olisi myös syytä saada kuntoon. Onnetonta että palstakohtainen haku poistettiin, samoin kuin kirjoitusajankohtaan perustuva haku. Nyt on aika mahdotonta löytää esim. muutama päivä sitten aloittamaansa ketjua, jos haluaisi tarkistaa onko siihen tullut vastauksia eikä ole koko ajan kyttäämässä koneella. Tietysti jos lisää aina oman viestinsä perään jotain sellaista, joka ei taatusti esiinny muissa viesteissä esim. rfjgtisgtoisaeht niin ehkä sitten löytyisi.... Jos tuo haku nyt sitten ylipäätään toimii. Joskus tietysti haluaisi kaivaa uudelleen esiin jonkun sellaisenkin mielenkiintoisen ketjun, johon itse ei ole kirjoittanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat