Voisiko joku kiltti suomentaa ranskasta?

Vierailija

Chére Tuula

je commence par te présenter mes salutations je m'appelle Pape S le porte parole de Mlomp à propos de l'Association Finland C.

Tom m'a donné le Bureau et tu es la Trésoriére je suis vraiment content et je te souhaite longue vie et je reconnai votre effort pour l'Association.

je te remercie infiniment.

Kommentit (5)

Vierailija

aloitan esittämällä tervehdykseni. Nimeni on Pape S, Mlompin puheenjohtaja Suomen yhdistyksen puolesta(???)

Tom on antanut minulle toimiston (?) ja sinä olet rahastonhoitaja (?). Olen todella tyytyväinen ja toivotan pitkää ikää ja arvostan panostanne yhdistyksen puolesta ja kiitän Teitä loputtomasti.

Ei kyllä kuulosta kovin viisaalta :-)

Vierailija

rakas tuula

aloitan tervehtimällä sinua nimeni on Pape Shänelle tuo Mlompin sanaa aiheesta Yhdistys Suomi C

Tom on antanut minulle Toimiston ja sinä olet Rahastonhoitaja olen todella tyytyväinen ja sinulle toivon pitkää elämää ja tiedän ponnistelunne Yhdistyksen eteen

kiitän sinua äärettömästi

Vierailija

tämä on siis kirje Afrikasta ja heidän ranskansa ei ole täydellistä. Hän siis halusi kiittä Tomia, joka on puheenjohtaja ja minua rahastonhoitajana, sekä yhdistystämme kylän hyväksi tehdystä työstä.

Kiitos teille

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat