Onko kukaan teistä käynyt ruokajonossa? H:gissä?

Vierailija

Olemme juuri köyhyysrajalla. Tuloni ylittävät sen muutamalla sadalla eurolla/ vuosi.

Haluan kuitenkin säilyttää kummallakin lapsella yhden maksullisen harrastuksen, josta itse pitävät. Ne tekevät aika ison loven kuukausimenoihimme.

Kyse ei ole mistään eliittiharrastuksesta mihin tarvittaisiin omaa autoa tms. Ihan julkisilla vien lapsia.

Lukukausimaksut vaan ovat niin korkeat.

Kommentit (6)

Vierailija

Kirkolta hain ruokaa koko viime kesän. Numerolappu piti hakea kello 8 ja ruokaa mitä kaupasta oli annettu (viimeinen päivämäärä yms.) sekä leipää alettiin jakaa klo 9. Lorvailu ja odottaminen oli kurjaa.

Diakonissalta sain ruokalappuja 5 x 20 euroa S-markettiin.

Syy oli se, että koko raha minkä sain kuukausittain meni vuokraan. Pennin pyörylääkään ei jäänyt yli. Olen yrittänyt saada sopivankokoista ja hintaista asuntoa vuodesta 1996, mutta en ole onnistunut.

Tätä köyhyysloukkua on kestänyt 10 vuotta. Mulle on yritetty hakea eläke, mutta sitä ei ole myönnetty, koska teen ne työt mitkä saan ja ulkomailla minua ei pidetä sairaana. Tuki- ja liikuntaelinongelmista ei anneta täällä eläkettä. Kela maksaa minulle siis kuukaisittain noin 440 euroa.

Kysykää lisää. Tulkaa blogiini kommentoimaan elämää! Ymmärrän köyhiä nuoria, jotka haluavat valita abortin taloushelvettiinsä. Ei sellaisessa helvetissä voi lasten kanssa elää. Ja kaikki maksaa. Heti maksaa kun menee ovesta ulos ja lasten kanssa pitäisi jotakin tehdäkin.

Mutta nyt olis 150 opetyötä haussa Hesassa. Niitä ei ole juuri ollut. Olen koko elämäni hakenut töitä. Pääsen muutaman parhaan hakijan joukkoon, mutta työtä en kuitenkaan saa...

Tulkaa lukemaan blogia abortista ja suomalaisessa yhteiskunnassa elämisestä.

abortti.blogspot.com

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat