Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi aborttivideo oli järkyttävä!

Vierailija

tai kaiken maailman hengenpelastusleikkausvideot.

Kommentit (10)

Vierailija

Googletin sen.

Olen tehnyt abortin 10 vuotta sitten ja olen yrittänyt sulkea sitä pois mielestäni. Kuitenkin seitsemän vuotta sitten odottaessani seuraavaa, se tuli jatkuvasti mieleen ja pelkäsin saavani keskenmenon tai että vauvalle tapahtuisi jotain kun tuntui etten ansaitse saada lasta abortin jälkeen. Nyt olen jälleen raskaana ja samat kauhukuvat mielessä.

Vierailija

Mutta eikö se ole mies? Miten se on voinut olla alunperinkään

raskaana?

Ihmettelee blondi :)

Lainaus:

Mitä sanotte tosta Obaman abortista?

Vierailija

Tuossahan näytettiin ensinnäkin ainakin kahta eri aborttia. Se paloiteltu sikiö oli niin pahasti hajonnut, että oli ollut kuolleena kohdussa jo pitkään. Isompi, kokonaisena ulos muljautettu sikiö taas tuli ulos kokonaisena, mutta jo valmiiksi kuolleena.

En oikein tiedä mikä tuossa oli lääkärin motiivi, ei minusta ole eettistä mässäillä tuolla tavalla asialla, zoomailla niihin kädenpalasiin jne. Itsekin olen lääkäri ja vastustan abortteja enkä ikinä voisi tehdä sellaista itselle tai kenellekään muulle, mutta tuo video oli kyllä typerä ja kääntyi asiaansa vastaan.

Vierailija

joku todella seko tyyppi joka on OLEVINAAN tehny abortin, on kirjoitellu sinne omia outoja juttujaan! ei vaikuttanu tervejärkisen sivuilta..

Vierailija

aivan älyttömän surullinen olo sun olemassaolevan lapsen ja vatsassa olevan vauvan puolesta. Toivottavasti jaksat olla heille tarpeeksi hyvä äiti. Oletko jonkunlaisen mielenterveysavun piirissä kuitenkin?

Vierailija

Tulkaa ihmeessä blogiin - haluan jutella teidän kanssanne vakavista asioista. Täältä keskustelut haihtuvat hetkessä. Tänään on ollut tapahtumarikas päivä, mutta koska mulla ei ole kuitenkaan uutistoimistoa vaan aborttiblogi niin en voi laittaa sinne kaikkea.

Koko päivä on mennyt, mut olisi pitänyt käydä edes kävelyllä.

Mitä sanotte tosta Obaman abortista?

Osoite on

abortti.blogspot.com

Vierailija

Sillä ei ole mitään tekemistä ainakaan suomalaisen terveydenhuollon kanssa eli todellisuudessa ei abortteja tehdä tuolla tavalla. Ihmettelen kovasti mistä päin maailmaa moinen kuvamateriaali mahtaa olla peräisin, luvallisesti sitä ei ainakaan ole mistään kunniallisesta paikasta hankittu. Eikä kukaan pysty sanomaan ettäkö kyseessä on ihan oikea abortti, yhtä hyvin kyseessä voi tosiaan olla keskeytyneen keskenmenon kaavinta ja kohtuun kuolleen sikiön synnytys noin muuten. Kukaan ei pysty sanomaan, ei edes me ammattilaiset, kummasta on kyse. Ja jos moinen teitä järkyttää niin pysykään nyt hyvät ihmiset erossa moisesta kuvamateriaalista...

Uusimmat

Suosituimmat