Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet varatut miehet tahtoo pettää vaimoaan...?

Vierailija

ne on luusereita.

Kommentit (11)

Vierailija

Mutta siis lähinnä tarkoitan, että eikö nykyään enää kotona keskustella mistään vaan heti ongelman kohdatessa ollaan hyppäämässä vieraaseen sänkyyn...

Ap

Vierailija

Chattailen itse ja todella usein varatut miehet tulee juttelemaan... Juttelen kyllä mutta seksiehdotukset ja seksijutut saavat unohtaa...

Vierailija

Enkä varta vasten chattaile varattujen miesten kanssa... Vaan ainoastaan juttelen ihmisten kanssa... Naisten ja miesten... Tarkoitus ei ole koskaan ollut chatista ketään tavata...

Minulla on ihana miesystävä ja kaksi ihanaa lasta. :)

Ap

Vierailija

joka on pettänytkin vaikka kuinka monta kertaa 19v parisuhteensa aikana, siitä lähtien kun olivat olleetyhdessä pari vuotta, ja aika paljon sillä on ollut myös netti- ja chättijuttuja naisten kanssa.

Hänen syitään ovat:

Tyytymättömyys parisuhteeseen.

Tyytymättömyys seksin määrään ja laatuun.

Halu saada huomiota ja ihailua, tuntea olevansa haluttu.

Halu ihastua ja kokea sitä alun huumaa.

Omasta mielestäni mies on pilannut oman parisuhteensa ihan itse: hänellä on paha sisu ja saattaa suuttuessaan sanoa kamalia asioita vaimolleen, ja vaikkei hän ole jäänyt pettämisestä kiinni, niin luulen että vaimo jollain tasolla vaistoaa kuitenkin jotain. Onko sitten ihme jos vaimon halut ja hempeys suhteessa ovat hiipuneet. Mutta tälle miehelle siinä on vain lisää syytä pettää.

Vähän filosofisemmin sanoisin, että kyseinen kaveri ei ymmärrä mitään aidon läheisyyden päälle. Ei esim. tajua *miksi* parisuhteessa pitäisi olla rehellinen. Kun itselle tulisi ahdistunut olo siitä, että pitäisi "elää valheessa" ja sumuttaa rakkaintaan ja satuilla, niin tätä miestä se ei kerta kaikkiaan vaan haittaa. Hän ei myöskään ymmärrä ollenkaan, kun olen sanonut että pettämisestä tulisi "likainen olo". Ei vaan tajua mitä se tarkoittaa.

Hän itse sanoo, että ei ole tavallaan koskaan pettänyt vaimoaan, koska ei ole loppujen lopuksi koskaan välittänyt yhdestäkään hoidosta enemmän kuin tästä, ei ole koskaan "antanut sydäntään". (Mitähän vaimolla siihen olisi sanottavana...)

Turha silti yleistää että kaikki miehet olisivat sellaisia. Kaveripiirissäni on myös miehiä, jotka suhtautuvat jyrkästi pettämiseen. On niitä,joiden sydämen uskoton nainen on särkenyt. Sitten on niitä jotka ovat joskus hairahtuneetja tunteneet kovia tunnontuskia. Meitä on moneen junaan.

Vierailija

Olisiko syitä:

* huono itsetunto?

* kotona ei saa seksiä?

* halu jatkuvasti kokea uutta ja valloittaa?

* moraali on hukassa?

* oma suhde on jo jäähtynyt?

Uusimmat

Suosituimmat