Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Obamien kuopus Sasha on 7-vuotias. Millaisellahan kasvatuksella on saatu pysymään

Vierailija

aloillaan isän vaalitilaisuudet ja nyt juhlallisuudet :)?

Kommentit (14)

Vierailija

ja ajattelin että eimeidän 7v takia olisi vanhempien tarvinnut vaihtaa paikkaa kesken konsertin niinkuin Michelle Obama teki.

Ei ihan normaalilla kasvatuksella siis kasvatuksella saa 7v istumaan aloillaan pari tuntia. Tietysti jos lapset ovat saaneet kasvaa kuin pellossa ei ne osaa aikuisenakaan olla paikoillaan 2 tuntia.

Vierailija

tipahtaneet kun ovat olleet mukana vaalikampanjassa jne. Eiköhän siinä ole ihan ajan kanssa oppineet olemaan tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija

että pikkutytöt on myös päässeet pois, jos ne haluaa, eihän kamerat niitä koko ajan seuraa. Ja isoäidin läsnäolo varmaan myös lisää turvallisuuden tunnetta. Mulle tuli siitä konsertista mieleen että varmaan se isompi tyttö oli Beyoncésta yms aivan täpinöissään :)

Eikös se muuten mennyt niin, että ne oli mukana valan vannomisessa, mutta ei esim. katsoneet paraatia lavalta?

Vierailija

Lapsi opetetaan tavoille ja käyttäytymään. Nyt taitaa olla kyse siitä, ettei av:n äitejä ole kasvatettu. Eivät siis osaa kasvattaa jälkikasvuaan.

Voisi kysyä miksi vanhemmuuteen kykenemättömät ihmiset tekevät jälkikasvua.

Toimeentulon vuoksiko/ ymmärtämättömyytttään/ kerryttääkseen lapsilisiä?

Vierailija

Osuit asian ytimeen ainaki mun kohdalla. Siis mä oon synnyttänyt 7 lasta ihan lapsilisien takia, ja pakko myöntää et nyt oon ihan pihalla, kun niit pitäis kasvattaakin, yhtään en jaksais.

Voisitko pistää jotain kasvatusneuvoo, että lapseni (lkaikki poikia) jaksais istua 30 sekuntia paikallaan?

Vierailija

Miljoona ihmistä tuijottaa jne. Mä olisin varmaan tuossa iässä ollut niin jähmettynyt kauhusta, että mut olisi pitänyt kantaa sieltä pois katatonisessa tilassa.

Vierailija

lapselle on opetettu käytöstapoja?

Mitä ihmeellistä siinä on?

t. 7v vilkkaan pojan äiti, jonka lapsi kyllä osaa käyttäytyä ravintolassa, teatterissa, (lasten)oopperassa, (aikuisten) konsertissa jne. eli osaa istua tarvittaessa nätisti pitempäänkin ja osaa kunnioittaa muita.

Uusimmat

Suosituimmat