Onko 33-vuotias liian vanha hakemaan oikikseen?

Vierailija

Ts. vievätkö nuoremmat työpaikat valmistumisen jälkeen.

Kommentit (15)

Vierailija

Hae vaan! Opiskelun ohessa voi tehdä työtäkin halutessaan. Taloudellisesti voi tietenkin olla tiukempaa, mutta lopussa kiitos seisoo. Työllistyminen alalla on hyvää.

Vierailija

Ja koskaan ei voi tietää milloin ko koulutuksesta on hyötyä. Kai sulla jotain työkokemusta on.. Eli jos todella kiinnostaa, niin siitä vaan!

Vierailija

minä olin 34v kun aloitin humanistisessa, ja olen kyllä vedellyt aikas hyviä numeroitakin! Eli ei tässä iässä vielä seniiliys vaivaa. Iästä on vain etua, eli sinne vaan, sanon minä!

Vierailija

mitään. Huh, oikein karmii kun ajattelee, että tähän suuntaan ollaan menossa. Tulosta vaan ja nopeasti, harput paikoilleen ja lukiosta suora putki yliopistoon aikakiintiöllä, jotta saadaan maksimaalinen hyöty. Tehokasta varmasti, mutta kaukana siitä ajatuksesta, johon yliopisto on kerran luotu.

Vierailija

ellei sulla ole työkokemusta kyseiseltä alalta..

Oletko oikeasti valmis pänttäämään vuosikausia lakikirjaa opintotuella, perheen kustannuksella.

Multa ei ainakaan arvostusta heru.

Ei pahalla. Se on vain minun mielipiteeni ja sulla on oikeus tehdä niin kuin parhaaksi näet :)

Vierailija

Tarkoitin vain, että aikuisella yleensä on niin paljon muutakin mihin keskittyä, perhe ja työ.. Miten aika riittää kaikkeen!

Mutta riitaa en tullut haastamaan :) Mietithän tarkkaan mihin olet ryhtymässä!

Vierailija

jota voit hyödyntää oikistutkinnon kanssa työnhaussa?

En ole itse juristi, joten en tunne työmarkkinoita sillä alalla, mutta ei kai ikäsi mahdoton ole. Oletko ahkera opiskelija? Mahdollisimman hyvät arvosanat ja mahdolliset pätevyyttäsi lisäävät sivuaineet, vahva kielitaito (opiskelu ja/tai harjoittelu ulkomailla?) auttavat töihin sijoittumistasi. Millaisiin tehtäviin haluaisit suuntautua?

Vierailija

opiskelu kannattaa. Motivaatio ja taidot ovat ihan eri luokkaa kuin nuorena. Tämä siis siinä tapauksessa, kun entinen ala ei tarjoa töitä tai puuduttaa muuten. Turha jäädä katkerana kökkimään paikoilleen, etenkään muiden mielipiteistä on turha välittää. Monella tuntuu olevan kateutta kommenteissaan, kun itsellä ei rohkeus riitä yrittämään uutta. Tämä siis ei ole kommentti aiemmalle kirjoittajalle, vaan ylipäätään ympäriltä todistettua.

Vierailija

Lainaus:

ellei sulla ole työkokemusta kyseiseltä alalta..

Oletko oikeasti valmis pänttäämään vuosikausia lakikirjaa opintotuella, perheen kustannuksella.

Multa ei ainakaan arvostusta heru.

Ei pahalla. Se on vain minun mielipiteeni ja sulla on oikeus tehdä niin kuin parhaaksi näet :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat