Me Naiset Jari ja Sanna Mönkkönen ovat kertoneet avoimesti vaikeuksistaan – yksi kommentti yllättää Sannan joka kerta
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Linnan ihanat naiset juhlatyyleissään! Kokosimme yhteen 19 kuvaa, jotka kaikkien on nähtävä
Me Naiset TTK-opettajat Ansku Bergström ja Marko Keränen ovat siviilissä ystäviä: ”Marko on ollut tukena, kun minulla on ollut rankkaa”
Vauva Ranskassa kolmevuotias aloittaa koulun – opettajat toivovat, että vaippoja ei käytetä ja lapsi pukee itse
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Onko kirkasvalolampust oikeasti apua kaamosmasennukseen? Onko kirkasvalolampust oikeasti apua kaamosmasennukseen? Vierailija klo 19:26 | 21.1.2009 kokemuksia? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (2) 1/2 | klo 19:30 | 21.1.2009 mulla on kirkasvalolamppu. Kyllä se auttaa heräämiseen. Melatoniinin eritys loppuu, kun siinä istuu. Mutta tarvii sen heräämisen lisäksi tehdä muutakin. Mennä ulos. Lenkille tai johonkin kulttuuririentoon. Ja ryhtyä töihin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/2 | klo 19:30 | 21.1.2009 mulla on kirkasvalolamppu. Kyllä se auttaa heräämiseen. Melatoniinin eritys loppuu, kun siinä istuu. Mutta tarvii sen heräämisen lisäksi tehdä muutakin. Mennä ulos. Lenkille tai johonkin kulttuuririentoon. Ja ryhtyä töihin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
mulla on kirkasvalolamppu. Kyllä se auttaa heräämiseen. Melatoniinin eritys loppuu, kun siinä istuu. Mutta tarvii sen heräämisen lisäksi tehdä muutakin. Mennä ulos. Lenkille tai johonkin kulttuuririentoon. Ja ryhtyä töihin.