suonikohjut alapäässä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muita, joille on tullut raskausaikana suonikohjuja alapäähän? Itse sain toiseen häpyhuuleen aika pahat kohjut ja nyt synnytyksen jälkeen samasta kohtaa imusolmukkeet ovat turvonneet ja vähän kipeät, itse kohjuista suurin osa on lähtenyt, ei kyllä kaikki. Onko muita jolla ollut näin? Onko parantunut ajan kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla oli molemmissa. Ekan jälkeen hävisivät. Tokan jälkeen vaivaavat yhä, esim. kyykistellessä tai jos on maha kovana, niin kyllä pullahtavat esille. Eivät tokikaan niin isoina ja kipeinä kun raskauden aikaan, mutta häiritsevät kyllä. Neuvolan jälkitarkastuksessa tokan kohdalla sanottiin, et mahdollisessa kolmannessa raskaudessa tulevat varmasti olemaan iso riesa. Niin kyllä olivat jo edellisissäkin, kuopukselta pahemmin kuin esikoiselta. Mulla siis se kokemus, et jääneet vaivaamaan jossain määrin. Myös menkkojen aikaan aktivoituvat jostain syystä. Ehdottomasta inhottavin vaiva raskausajoissa mun mielestä.

Vierailija

No hei! mulla tuli toisessa raskaudessa, ja nyt myöskin kolmannessa. Toisen jälkeen hävisivät heti ( sektio ), kolmannen pitäs syntyä kohta puolin. Kyllä ne ajan kanssa pois lähtee, toki ovat todella epämiellyttävät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat