Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset jos kasvojasi sanotaan pesoonallisiksi?

Vierailija

Minulle eräs vanhempi mies sanoi, että tuntee minut sukuni jäseneksi, koska meillä on niin persoonalliset kasvonpiirteet. Tuli sellainen tunne, että tarkoitti toisin sanoen omituiset piirteet :D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ap:n tapauksessa, olet vain samanlainen kuin sukusi. Minusta vähän oudosti sanottu, kun ettehän te ole silloin persoonallisia vaan lauma samanlaisia.

Vierailija

arvelen että kyse on silmistäni (on niin isot ja siniset) mutta todennäköisesti kysyn "ai, mitä sä tarkoitat?)

Minusta persoonallisuus on positiivinen asia.

Itse olen aina ihastunut miehiin joilla on jotain erilaista kasvoissaan.

Kaverini sanoi häissämme että oli helppo tunnistaa kaikki mieheni veljet kun jokaisella oli samanlainen ylähuuli :D

Vierailija

Minua sanotaan usein eksoottisen näköiseksi, olen pieni ja tumma, korkeat poskipäät, suora nenä ja terävä leuka. Siniset silmät, ihan supisuomalainen muuten. Muistan pienenä, miten aina suutuin, kun joku sanoi erikoisen tai eksoottisen näköiseksi. Kauniiksikin on kyllä sanottu useinkin - ehkä ulkonäön puolesta sitten erotun ja loppu on katsojan silmässä. Tytär perinyt äitinsä ulkonäön...

Vierailija

eli ei sellaista peruskaunista, vaan jotenkin erottuvan kaunista. Itse koen esim. että joku Katherine Heigl (??, se Greyn Anatomian vaalea nainen) on persoonallisen kaunis, tai myös samaisessa sarjassa oleva se vähän pyöreämpi tumma tyttö. Tai oikein klassinen esimerkki Julia Roberts!Tai Jennifer Aniston. (noitahan on paljon kun oikein miettii!!) Peruskaunis taas on esim. Eva Longria, Michelle Pfeiffer, Anne Pohtamo, suurin osa misseistä ... Mutta, jos koko suvusta puhutaan niin sitten tarkoittaa varmaan jotain tiettyä piirettä joka suvulla on.

Vierailija

että teillä on tietyt piirteet, joista tunnistaa

.

Meidänkin suku kuulemma tunnistetaan nenästä. Ei meidän nenämme mitenkään erityisenmallinen tai -kokoinen ole, mutta ilmeisesti jollain tapaa hyvin dominoivasti periytyvä, koska samanlainen kaikilla serkuksilla ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat