paneskelin naimisissa olevan miehen kanssa viikonloppuna.. teki hyvää:)

Vierailija

jessus,me aina joskus vuosien varrella ollaan tapailtu, ja ihan vaan naitu.

kyllä on sillä miehellä niin ihana ky*pä.. harmi,ettei sen vaimo osaa arvostaa sitä. tarpeeksi. ..mutta siis hyvää teki. taas.

pitäisitte huolta miehistänne, ettei tarttis naida toisten naisten kanssa:(

eikä se järvi soutamalla kulu..naikaa miestenne kanssa,hyvät naiset!

t: sinkku

Kommentit (15)

Vierailija

Mutta kohtalo tuppaa järjestämään asiat niin, että tulevaisuudessa sekä sinä, että se ukkeli saatte kokea sen paskan itse, mitä olette muille järjestäneet.

Valitettavasti näin se menee! Mukavaa jatkoa...ehkä se tuleva "se oikea" nussiikin muita vakoja kun sinä katsot muualle...buahhahhahhaaaa...!

Vierailija

Jos me vaimot pidettäs huolta miehistämme, niin sinähän olisit ihan yksin sormesi kanssa :(

Pidä siis hauskaa. Samapa tuo mulle :)

Vähän oon kateellinen, heh.

Fanny, joka onneksi ei ole Porvoosta

Vierailija

oikein laadukkaasti viimeksi viime yönä=) Erotuksena toki että on oma vihitty mieheni. Eli sen seksuaalisen tyydytyksen lisäksi mies halusi mut kokonaan, sua taas ei näköjään kukaan=)

Vierailija

Kyse oli "tulevasta miehestä", joka ei ehdi paneskella muita, kun ap on niin aktiivinen :D

No mutta, meen nyt hellimään tuota ukkoa, ettei se vaan sekaannu tuollaisiin "joka miehen unelmanaisiin".. Hätähän tässä tulee :)

Fanny

Vierailija

miehen kans seksi niin hyvää, etten usko saavani mistään parempaa. Olen suomalaiseen tapaan sen verran ujo etten varmaan pystyis kovin estottomasti sekstaamaan kenenkään puolitutun tai tuntemattoman kans ainakaan selvinpäin. Kännissä panemisesta en tykkää, kun siinä on niinku kokovartalo puudutus päällä. Meillä on arkisin normiseksiä ja viikonloppuisin pitempiä ja vaihtelevampia sessioita. Me ollaan aivan alusta asti pyritty täyttämään parhaamme mukaan toisen kaikki seksuaaliset fantasiat jotka toinen haluaa jakaa. Siihen tyylin että kun mies on vain yhen naisen kans eli minun kans, niin minä voin sängyssä olla sille kaikki maholliset naiset mitä se haluaa, ja päin vastoin. Mies myös tykkää siitä että minä nautin koska hän rakastaa minua, niin hälle se että voi tuottaa mulle nautintoa on tyydyttävää ja päin vastoin. Ennen tätä nykyistä miestäni olin vuosia sinkkuna. Sinkkuna seksi oli satunnaista ja huonoa. Nykyisen mieheni kanssa usein vieläkin käy niin että seksin jälkeen ajattelen että tämä oli kyllä elämäni parasta seksiä vaikka saman ukon kans oon ollut jo vuosia ja varmaan satoja kertoja. Muut miehet ei vois vähempää kiinnostaa. Sääliksi käy sinkkuja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat