Po.p:in kevään ulkoiluvaatteiden värit?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko jollakin tietoa, minkä värisiä takkeja Po.p:lle on tulossa kevääseen? Peruspunaista tai tummansinistä en osta, joten muita kaivattaisiin tänne.

Kommentit (8)

Vierailija

ainakin windstopper takki on sellainen tummavihreä (mielestäni hieman "likainen" eikä mikään kivannäköinen) . Kuoritakkia en ole nähnyt livenä, mutta windstopperin olen nähnyt.

Vierailija

Niin, että pitääpä mennä katsomaan. En onneksi vielä ole hankintoja tehnyt, joten kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia. Po.pin setti oli käytössä viime vuoden ja se oli ihan huippu! Mielellään kyllä samallakin jatkettaisiin.

Vierailija

PO.P:issa katsomassa noita kevään kuoritakkeja ja värit olivat mielestäni tosi ihanat! Olisi tehnyt mieli ottaa yksi kutakin; oranssi, vihreä ja pinkki. ;) Oranssi oli sellainen rauhallinen mandariinin värinen, vihreä melko tummaa "metsän" vihreää mutta silti jotenkin raikas ja pinkki oli sitten oikein superkirkkaan pinkki. Otin sitten tytölle pinkin ja pojalle olisin takuulla ottanut sen vihreän jos poika olisi hieman vanhempi... (Kaksiviikkoisella ei taida olla kuoritakille käyttöä, hih.)

Vierailija

minä ainakin ymmärsin että housuja on pienemmissä koossa kirkkaan punaisina, mustina ja tumman sinisinä sekä isommissa koossa kirkkaan punaisina ja mustina. Ei siis ilmeisesti kaikissa noissa takkien väreissä. (Korjatkaa joku muu jos olen väärässä!)

Vierailija

Tai tietääkö joku jotain merkkiä, jolla olisi tänä keväänä takkia, jossa on limenvihreää ja mustaa ja mustat housut? Vedenpitävinä tietysti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat