Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tällä hetkellä NIIN onnellinen :)

Vierailija

Uni ei tule tällä äidillä silmään..

Pieni 3kk ikäinen tyttöni nukahti juuri syötyään taas millilitrakaupalla maitoa.. niin kaunis, täydellinen. Kuuluu, kun imeskelee peukaloaan..

En tiedä mitä oon tehny oikein, kun sain noin ihanan vauvan. Kaikki on nyt hyvin enkä voi koskaan tuntea enempää onnellisuutta kuin tällä hetkellä.

Radiosta soi hiljaisella autio talo, nuoruus tulee mieleen. Tekisi mieli mennä herättämään mies ja sanoa hänelle, miten paljon häntä rakastan. Enhän olisi saanut tuota tyttöä ilman häntä.. Ja pyytää anteeksi, kun olen ollut viime aikoina kusipää vaimo.

Elämä on ihanaa.

Fanny

Kommentit (8)

Vierailija

vauva on niin hyväntuulinen, jokeltelee sängyssä itsekseen ja kun menen viimein katsomaan, niin purskahtaa hillittömään nauruun silmät loistaen ja näyttää ettei pysy housuissaan :) Tai sitten äiti on vain niin hulvattoman näköinen tukka sekaisin ja silmäpusseineen.

Mutta tiedän toki, että aamukiukkupuuskat ovat edessä päin.. Nautin nyt näistä hetkistä kun niitä on :)

Fanny

Elä huoli kakkonen, paistaa se päivä risukasaankin :)

Vierailija

Kaksi ihanaa hyvin käyttäytyvää lasta. tai no toinen on vasta 4 kk vauva, mutta niin kiltti ja aurinkoinen. Ei ole asuntolainaa. Saa olla kotona vauvan kanssa ja asua maalla. Hyvä perusmies johon voi luottaa :) Kun vaan muistaisi joka päivä arvostaa tätä kaikkea.

Vierailija

Itsekin olen tällä hetkellä melko onnellinen, ja välillä tulee ihan noita yltiöonnellisuus-kohtauksiakin. :) Saa kyllä olla niin kiitollinen kaikesta mitä on saanut.

Vierailija

Ei kukaan ole onnellinen koko aikaa, mutta kyllä rakas kakkonen niitä elämän hetkiä, jolloin tunnistaa olevansa onnellinen, pitää osata arvostaa.

Vierailija

Sitä hetkeä ei voita mikään! Ne lapset ovat niiiiin suloisia nukkuessaan. Ja samalla tuntuu niin pahalta, jos on hermostunut lapsiin päivän aikana.

Mutta kun tulee aamu, lapsi herää väsyneenä ja kiukkuisena, niin äiti muuttuukin onnellisesta ja rauhallisesta ihmisestä aivan toiseksi...

Uusimmat

Suosituimmat