Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tietämätön

Vierailija

sieltä ne antavat sulle ajan n. vk 10 terveydenhoitajalle ja siellä saat käydäkin sitten kuukauden välein ja lopussa tiheämmin.

Mittaavat verenpaineen, painon, kyselevät kaikenlaista perhetaustoista ym ja ehkä kuunneellaan jo sydänäänet.

Eli äitiysneuvolaan soitto heti aamulla :)

fanny

Kommentit (4)

Vierailija

ainakin meillä varataan aika. Sieltä kautta saa sitten muut tarvittavat ajat lääkäri, labra ym. plus kaiken tarvittavan lisätiedon. Meillä lähin neuvola on samassa terveyskk:n kanssa ja yhteinen äideille ja alle kouluikäisille lapsille.

Onnea vaan! t: kolmatta viimeisillään odottava

Vierailija

hei! olen raskaana, en halua sanoa asiasta vielä kenellekkään. ongelmani on etten tiedä mihin minun pitäisi ensimäisenä mennä? pitääkö raskauden alussa käydä ensin lääkärissä vai käydäänkö ensin terveydenhoitajalla. toivottavasti kokeneemmat voivat auttaa. olisin siitä todella kiitollinen :)

Vierailija

Ja sun ei tosiaan tarvi sanoa puhelimessa, kun "tein positiivisen raskaustestin, soitinko oikeaan paikkaan" :D noin minä sanoin ja heti antoivat ajan terveydenhoitajalle. Muistan, kuinka hukassa itse olin, en tiennyt yhtään minne ottaa yhteyttä ja miten siitä edetään.

Muista ottaa ylös päivämäärä jolloin oli viimeiset kuukautiset ja milloin teit testin.

fanny

Uusimmat

Suosituimmat