Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO MIEHENI HOMO :( ??

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Eli, mieheni tykkää laittaa ruokaa, ihan kaiken ruuan mitä täällä perheessä syödään, siivoaa jatkuvasti - oikein kiillottaa keittiön yms. Hän nukuttaa lapset. Hän katsoo telkasta frendit ja will&gracen... Oikeasti alkanu viime aikoina pelottaa, että onko hän homo.

Vierailija

Niin tosin taitaa olla minunkin mieheni, koska hänkin laitta ruokaa ja nukuttaa lapset ja katselee telkkarista kaikkia naistenohjelmia, erityisintohimona kaikki sisustusohjelmat! Siis eihän kukaan sisustussuunnittelija voi olla hetero! Seksiä meillä kyllä riittää, mutta kaippa se johtuu siitä, että olen itse niin miehekäs; kainalo- ja säärikarvat ajamatta ja harrastuksian penkkiurheilu ja hevimusiikki.

Vierailija

Lainaus:

Vihdoinkin on oireilleni löytynyt selitys! Olen siis homo. Miehistä itsetuntoani ei tähän asti ole loukanneet edes naapurin eukot, joiden mielestä minun pitäisi pukea mekko päälleni, koska tykkään tehdä ns. akkojen hommia. Toki olen vähän itsekin aika-ajoin pohtinut, pitäisikö alkaa kiinnostua enemmän urheilusta ja autoista, kuten kunnon miehet. Paljon mieluummin kuitenkin laitan edelleen kotona kaikessa rauhassa ruokaa, siivoan tai huolehdin muuten perheeni hyvinvoinnista, enkä aio tapojani muuttaa, vaikka tällaisen homo-diagnoosin sainkin. Enkä siis ole ap:n mies vaan ihan joku muu kohtalotoveri. Kotitöistä pitävät miehet - perustakaamme yhdistys ajamaan oikeuksiamme mielekkääseen kotipuuhasteluun.

Ps. meillä ainakin vaimo on enemmän kuin tyytyväinen, kun autan häntä kodinhoidossa; kyseessä on kuitenkin meidän yhteinen asiamme.

Vierailija

joten ei taida mun mies olla homo, huhhuh.

Lainaus:

Eli, mieheni tykkää laittaa ruokaa, ihan kaiken ruuan mitä täällä perheessä syödään, siivoaa jatkuvasti - oikein kiillottaa keittiön yms. Hän nukuttaa lapset. Hän katsoo telkasta frendit ja will&gracen... Oikeasti alkanu viime aikoina pelottaa, että onko hän homo.

Vierailija

kyllä ootte typeriä. Mä oon oikeesti homo enkä todellakaan tykkää duunata köksässä. Ootteko todella niin urpoja, että luulette heteroukkojenne olevan jotain näin upeeta, kuin me OIKEAT homot ollaan. On meilläkin neidit, mutta ei nekään viitti v..... missään köksässä duunata, niillä on perseet tules ku oikeet kundit kato panee niitä sikana.

Vierailija

tunnistaa kaikken näiden merkkien lisäksi myös varmimmin siitä että se tykkää olla myös välillä ottavana osapuolena perseseksissä.

Vierailija

oikeasti tosi miehekäs jolla on hyvä olla itsensä kanssa.

Hyväksyy itsensä eikä siksi eikä ole tarvetta machoilla suomalaiseen tyyliin.

Samanlainen kuin mun mies, paitti ei sekään rakasta siivoamista.

Vierailija

Jumala loi naiselle pienemmät ja sirommat kätöset että niillä pääsisi siivoamaan ahtaistakin paikoista. Nainen on myös heikompi että hän ymmärtäisi olla hiljaa ja siivota. Miehen ajatukset ovat niin paljon tärkeämpiä, että älkää nyt pikkurouvat vaivatko miehiänne noin pienillä asioilla kuin joku siivoaminen. Olkaa hiljaa ja alistukaa parempanne tahtoon, niin elämä on paljon helpompaa...

Vierailija

ei harrasta seksiä sun kanssa niin tottakai on, muuten ei.

Ei kai nyt kotitöiden teko tee miehestä homoa!!!

Ja sitten naiset valittaa kun miehet ei osallistu kotitöihin.Jos osallistuu on homo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat