Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi helvetissä lähetätte ihmisille 2,5 megan digikuvia sähköpostilla ja tukitte postiluukut?

Vierailija

Ei tuon kokoisia kuvatiedostoja tarvita muuta kuin painotuotteisiin ja vituttaa kun sähköpostiluukku on aina tukossa ylisuurista digikuvista.

Minulla on kyllä gmail-osoitekin mutta joissain yhteyksissä käytän jippiin sähköpostia ja siellä on tilaa tasan 4 megaa.

Vittu, pienentäkää ne tiedostot Picasalla ennenkuin niitä toisten sähköposteihin tungette.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

vähän pitäisi aiheeseen perehtyä ennenkuin alkaa lähettelemään megasuuria digikuvia toisten harmiksi. Ette niin isoja kuvia saa edes IRC-galleriaan tukittua.

Vierailija

Lainaus:

kaikkiin postimyynti ja treffi-ilmoituksiin.

Olen kyllä ilmoittanut tutuille että käyttäkää mun gmail-osoitetta, mutta ei näy menevän perille.

Kaikki yli megan kuvatiedostot deletoin välittömästi avaamatta niitä ollenkaan

Vierailija

ja vaikka sanoin 209348723 kertaa kavereille että ei niitä viiden megan liitteitä, niin aina yksi pässi laittoi semmoisen. (ja nyt on turha syyttää minua aataminajasta, tuo tapahtui monta vuotta sitten).

Todella kivaa, kun esim ennen kesälomaa tämä kaveri jumitti postin lähettämällä sinne 2 kpl valokuvaa jostain vauvan varpaasta, ja sitten koko loman ajan posti oli jumissa ja jotain ihan tärkeääkin jäi saamatta. Sitten tämä kaveri laitteli tekstiviestejä että tiedätkö jo että sun posti ei toimi! :)

Onneksi tuota ongelmaa ei enää ole, paitsi että tämän kaverin kuvien koko kasvaa koko ajan.

Vierailija

Siis tarkoitatko, että laitat tästä eteenpäinkin isoja liitteitä luuskille? Miksi ihmeessä lähetät kuvia ihmisille, joita kutsut tuollaisella nimellä? Ei ne varmaan ainakaan kavereita ole....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat