Poika- ja tyttöraskaudet erilaisia?

Vierailija

Moi!

Te, joilla eri sukupuolta lapset, onko raskaudet olleet erilaiset?

Itsellä kaksi poikaa ja tämä raskaus ollut ihan erilainen esim. pahoinvointia ei ole laisinkaan, olen ärtyneenpi..

Molemmat tyttö ja poika tervetulleita, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen.

hyvää päivänjatkoa!

Kommentit (6)

Vierailija

Ja useita eroja raskauksissa, mutta myös jotain samaakin!

Tytöstä ärtyneempi, paljon paljon väsyneempi!

Tuo alkuraskauden väsymys on ollut monella viite tytöstä.

Oksentaa ei tarvinnut, mut öklöö oloa oli.

Turvotus ihan vain loppuajasta, samoin närästys.

Raskaus vei voimia enempi.

Sydämmen "muljahduksia"

Pulla maistui, makeisten sijaan.

Se oli kans jännää kun raskaustestiin alkoi heti tulla kaks viivaa kun pissas, näin siis pojilta! Ja nyt tytöltä näytti ensin "roskishaamun", sit haamua useamman päivän, ennen kuin selvempi plussa! En sit tiedä mistä tuo johtui, mut näin minulla!

Siinä joitain oireita! Pitäis ihan ajan kanssa miettiä mitä kaikkee oli erinlaista ;)

Vyöhyketerapeutithan näkee kropasta sukupuolen, siellä pitää käydä muistaakseni ennen rv20 :)

Tarkkaile onko kummassakaan korvalehdessä valkoista/valeaa täplää?

Oikeassa korvassa muistaakseni viittaa, et poika ja vasemmassa tyttö :) Tuo täplä vähiää noin rv22 mennessä!

Vierailija

1 poika 2 tyttöö.. levisin millon mihinkin suuntaan, keskimmäiseltä ei ollenkaan pahoinvointia ja aika pieni turvotus.. Viimeiseltä olin kun elefantti kun ei mitkään kengätkään mahtunut jalkaan..

Vierailija

ja kaikki raskaudet erilaisia.

Yhdestä ei pahoivnointia koskaan, yhdestä vähän ja kuopuksesta oksensin hullun tavalla monta kuukautta. Eli oireiden perusteella ei voinut sukupuolta päätellä. Lisäksi keskimmäisestä lihoin hirveästi ja nuorimmasta en juuri lainkaan.

Lisäksi kaikkia poikiani veikattu neuvolan rakenneultrissa tytöiksi n. rv 20, koska "ei roiku mitään". Yksityisellä lääkärillä ultrissa n. rv 21-23 jokainen todettu selviksi pojiksi :D Onneksi en ostellut pinkkiä neuvolan ultrien jälkeen...

Vierailija

Nyt kolmatta odotan (37.rv menossa), ja sukupuolesta ei tietoa. Kaikki raskaudet olleet ihan erilaisia!

- Tyttöä odottaessa pahoinvointia rv.6-10, palelua, himona kaikki makea, hajut otti tosi kovasti nenään ja maha leveä.

- Poikaa odottaessa ei ollenkaan pahoinvointia, kova väsy kesti alkuraskaudessa pitkään, himoitsin kaikkea suolaista ja mausteista, maha iso muttei niin leveä kuin eka raskaudessa.

- Nyt pahoinvointia jo ennen plussatestiä ja kesti rv.16 saakka, hajut tosi voimakkaita, himoitsen välillä omenoita ja välillä grilliruokaa/pizzaa, maha edessä.

Nämä kaikki ovat myös liikkuneet eri tavalla masussa; tyttö oikoi itseään tosi paljon ja välillä työnsi jalkoja suoraan niin että ihan selvästi näki jalkapohjan masun päälle, poika oli kova potkimaan ja huitomaan, ja nyt tulokas heijailee itseään ja kääntyilee vieläkin kyljeltä toiselle. Eli oireiden perusteella en ainakaan minä voi ennustaa sukupuolta!

Vierailija

Pojista pahoinvointi ja oksentelu ollut ihan hirveetä,samoin väsymys.Tytöistä pahoinvointia mutta ei oksentelua.Aika samanlaiset raskaudet ollu, että olen aina arvannut voinnistani kumpi tulossa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat