Paniikkihäiriölääkitys?

Vierailija

käyttääkö kukaan jatkuvaa lääkitystä,miten on auttanut,onko tullut sivuvaikutuksia,huomaako päällepäin,että on lääkitys?? Kiitos jos joku viitsii vastata,itselläni epäilen paniikkihäiriötä ja pelkään mahdollista lääkitystä.

Kommentit (6)

Vierailija

Käytän ja käyttää varmasti moni muukin. On auttanut, tuonut elämän takaisin, en kadu pätkääkään lääkityksen aloittamista. Mulla citalopram 20 mg ja se ei tod näy päälle päin :)

Vierailija

Olen käyttänyt sitä n. 2kk päällepäin ei tietääkseni näy. Tässä vaan olen pohtinut kun vieläkin tulee paniikin tunnetta ym. siihen liittyvää. Että koska sitä taas pääsisi elämään "normaalia" elämää. 2 kysysisin kuinka kauan sinulla meni kun lääkkeet tehosivat ihan kunnolla?

Vierailija

Lainaus:

hermostuneisuus,äkkipikaisuus,kiukkusuus jne. ?

Jos tämä oli siis kakkoselle osoitettu, niin kyllä tuollaista oli, ja varmaan sen vuoksi, että elämänhallinta oli menetetty paniikkihäiriön takia tyystin, ja pieninkin vastoinkäyminen tuntui siksi valtavalta. Ei se varmaan kuitenkaan varsinaisesti paniikkihäiriön oire ole?

Vierailija

Lainaus:

Olen käyttänyt sitä n. 2kk päällepäin ei tietääkseni näy. Tässä vaan olen pohtinut kun vieläkin tulee paniikin tunnetta ym. siihen liittyvää. Että koska sitä taas pääsisi elämään "normaalia" elämää. 2 kysysisin kuinka kauan sinulla meni kun lääkkeet tehosivat ihan kunnolla?

En valitettavasti muista tarkalleen kuinka kauan siihen meni, olen syönyt jo useamman vuoden lääkkeitä, kun en uskalla vielä kokeilla pois jättämistä tietyn elämäntilanteen takia, mutta kyllä siihen useampi kuukausi meni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat