Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää erotiikka meillä

Vierailija

Ei seksiä ei erotiikka 4.5 vuoteen ainoa korvike fleshlight kuinka moni mies on varmaan samalla yksiraiteisella radalla.Voi kuinka kaipaan naista jota hyväilä jota sukotella jota katsella alasti rakastella tuntea kuinka nainen hyväilee kiihottuu haluaa nauttii

Suhde veli sisko suhde samassa sängyssä erillään joskus herään siihen että käsi on hakeutunut vaimon vartakolle hyväillen sitä mutta se työnnetään pois monta vuotta yritin kyselin koitin keskustella ehdotin terapia mutta ei kerroin että haluan häntä en jatkuvaa itsetyydytysta yksinn ehdotin että jos hän ei halua niin voisimeko pelkästään käsin tydyttää toisismme ei ei käsin ei suuseksiä mistä kaikki johtuu hän ei tiedä koetan ymmärtää mutta en enää kohta jaksa ymmärtää.

En enää kysele en jaksa en välitä joskus katson vainoan ihailleen tunnen vetoa muistan miten oli haluaisin mutta sen tunteen sammutan koska tiedän että se vaikeuttaisi hänen olotilaa en halua sitä

ITSETYYDYTYS YKSIN oman käden kanssa ei mukavaa aina kyllästyminen ostin tekopimperon fleshlightin olen naimisissa ja rakastelen tekopimperoa

voiko huonommin mennä tosin se tuntuu yllättävä kyllä kun sen lämmittää vedessä aidolta se on tiukka kostea lämmin sitä voi rakastella eri asennoissa

koska vaan siihen voi laueta aina uudestaan ja uudestaan mutta se ei ole Nainen se ei hyväile pidä sylissä se ei kiihotu se ei kuiskaa korvaan helliä sanoja se ei halua se ei ...........................................................................................

Muuten tuntuu että olen hukannut suhteessa sen jonkun ennen joskus niin tärkeän antamisen ja saamisen tuntuu tyhjältä en haluaisi mennä vieraisiin kaipaan vaan niin naista välitän vaimostani nykyään tuntuu vaan että en aina jaksa välittää ja siitä on huono omatunto näin meillä entä muikka olisi mukava kuulla................................

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

En olisi edes maininnut asiasta, jos olisi ollut muutama välimerkki.

Ja turhaan säälitte. Tuo on vain ap:n versio. Parisuhdeongelmiin tarvitaan aina 2 osapuolta.

Lainaus:

PÄÄSTÄ LUKEMAAN VAIN TÄYSIN KAIKKIEN NORMIEN MUKAISTA ÄIDINKIELTÄ:Säälittää ap:n puolesta,tilanteesi on kurja,tsemppiä:=)

Vierailija

Moi luin tuon sinun juttusi ja nämä muutamat pallopäiden kommentit.Kun olen käynnyt läpi useiden miesten kirjoituksia niin ihmetellä täytyy että se sama nainen joka alussa antoi muuttuu sadistiseksi,ja nauttii siitä.Eli hallitsee toista ihmista ja piinaa tätä luonollisen tarpeen omaavaa.En tiedä mikä näitä naisia ajaa eteenpäin mutta on jotain joka heillä on pahasti vialla.

En tiedä mutta tuntuu että kaikki joilla on tämä sama kohtalo hakisivat sen intohimon joka heiltä kielletän muualta.Tsemppiä sinulle ja toivotavast saat joskus ratkaisun tähän ja kaikki muut joilla on sama tilanne.

Vierailija

Ollaan vaan asutaan ollaan keskustellaan ollaan vaan.Ollaan vaan oli aika jolloin halusin halusin sinua olit kihottava,halu että kosketat ja hyväilet minua siitä on 6 vuotta kenties 7. En okeastaan muista.Nukumme samassa sängyssä emme kosketa toisiamme ollaan vaan olen niin vieraantunut sinusta että kun kosketit minua kerran se tuntui siltä että halusin että minua ei kosketella SINUN KOSKETUS OLI JOTENKIN...... Näin on asiat muuttunut nyt ollaan vaan eletään Ilman intohimoa hellyytta seksiä edellistä kirj siteraten erakko ei omasta tahdosta ollaan vaan ja asutaan kaksin kumminkin niin yksin.

Vierailija

Lainaus:

jos arvostelee ALKEELLISENKIN KIRJOITUSTAIDON PUUTETTA. Se kertoo aina jostain. Kirjoitustaidoton ihminen on sivistymätön. Sivistymätöntä on vaikea arvostaa. Naiset haluavat seksiä miehen kanssa, jota arvostavat.

Ja tiedätkö on olemassa erilaisia kirjoittamisen ongelmia, joille ihminen ei voi mitään ja ne ilmenee vaikkapa, välimerkkien puutteena. Se ei ole sivistymättömyyttä vaan ongelma.

Ihminen joka luokittelee toisen sivistymättömäksi tapaamatta toista, on itse vailla sielunsivistystä.

Vierailija

tuolla tavoin tehtyjä työhakemuksia? Voihan sitä sitten jälkeenpäin haukkua työnantajaa pikkuasioihin takertuvaksi, ellei ura urkene. Pakkoko sitä hakemusta edes on lukea, jos ei jaksa. Tarkoitus ilmeisesti kuitenkin oli, että se luettaisiin.

Jäseneksihän pääsee tarpeeksi korkealla ÄO:llä. Se, onko siihen liittymisessä mitään järkeä, on sitten toinen asia. Mielestäni ei ole. Joillakin voi olla sellainen sosiaalinen tilanne, että ei löydä samanhenkistä porukkaa muualta kuin tuollaisista yhdistyksistä. Kyllähän ihmiset järjestäytyvät typerimmistäkin syistä kuin älykkyys. Tuskin monikaan liittyy Mensaan siksi, että voi kerskailla siitä muille. Moni huippuälykäs ei milloinkaan pysty hyödyntämään älykkyyttään. Ei sellaisessa ole mitään ylpeydenaihetta.

Lainaus:

no pakkoko se on lukea

Jos ei jaksa

Ja aika säälittävä on kyllä semmonenkin ihminen jonka pitää liittyä jonkun mensan jäseneksi.

Vierailija

Mikä pikkusieluinen virkamies sinä olet etkö näe tuskaa ja surua.Sitä tässä kirjoituksessa on ja sinä näet vain i välimerkkejä, ei isoja kirjaimia, yhteen pötköön.

Että sillä viissiin.

N 38

Vierailija

voi päätellä paljon. Ei välimerkkejä, ei isoja kirjaimia, yhteen pötköön koko paska. Jos olet yhtä sivistynyt muissakin elämän osa-alueissa, en ihmettele yhtään, että vaimosi on kyllästynyt jo aikaa sitten.

M31

Vierailija

Eipä ole minunkaan tilanne yhtään parempi.Jos haluat niin nyrkkipyykki on ainut tapa.Akateemisesti koulutettu niin on vaimokin.Mikä vaimoissa muuttuu kun ovat vihdoinkin naimisissa.Se on siinä EI MUUTA.

M37

Vierailija

Googlasin eri sanoilla

Seksitön parisuhde, avioliitto etc.

Paljon tulee mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta mutta ei mitään tutkittua tahdo tulla vastaan.

Mutta suuren määrän osumia siis google tarjosi lukuisiin eri keskustelupalstoihin, joten ainakaan ei vaikuta siltä että olisi harvianaista.

Vierailija

mutta näen tilanteessasi vain yhden ainoan ratkaisun; ero.

parisuhteeseen kuuluu seksi, kuaan ei voi toisen puolesta valita loppuiän seliaattaia, miellä on vain yksi elämä, mene hyvä mies ja alla elää onnellista elämää ettei se valu hukkaan. vaimosi voi eron partaalla haluta sittenin yrittää ja parantaa, ainakin tiedät sitten.

tottahan se kirpaisee, sen jonkun aikaa, mutta usko huviksesi että et tuolla menolla jatkaen tulet olemaan sen fleshlightin kanssa pitkään. surullista.

-nainen

Vierailija

Tarkoitin sillä seuraavaa,

Nainen johon minulla oli suhde alkoi toiminnallaan olemaan lähellä "hulluutta" tolkuttomia riskejä paljastumisen suhteen, aivan kuin hän olisi halunut että käry käy. Käveli mukamas vahingossa vastaan kaupassa kun olin omien lasten kanssa siellä jonka hän tiesi. Rupesi myös "kiukuttelemaan" kun vaimoni "hoivasi" minua kun kotiuduin sairaalasta etc. Jos suhde olisi jatkunut niin varmasti olisi "laiva ajanut kiville tuhoisin seurauksin".

Ehkä tämä selvensi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat