Kiinan maitojauheskandaalista...

Vierailija

En ole hirveästi seurannut sitä mutta hurja juttu.

siis ei kai ne äijät nyt tarkoituksella levittänyt ja kaupannut sitä maitojauhetta johon oli useampi ihminen kuollut?

Vai miten se meni. Onko se todistettua.

Aika kauheeta jos vahinko sattunut ja sen takia tuomitaan kuolemaan.

Kommentit (12)

Vierailija

ja näinollen kuljetaan laput silmillä.

se mikä suomessa on epänormaalia on toisessa maassa aivan normaalia ja ajokapäiväistä. mitä me päiväitellään he kokevat sen normaaliksi ja päinvastoin.

Maassa kasvetaan jo pienestä tiedostaan sen maan tavat ja lait. miksi me täällä päivitellään kun kiinassa asuvat tietävät miten maassa toimitaan mistäkin rikkeestä. he ottavat sen suurinpiirtein samalla tavalla vastaan kuin me täällä vankilarangaistuksen.

Mun mielestä rangastus on oikea

oon sanonut sen sata kertaa että jos joku mun lapsille tekee pahaa, ei taatusti pälkähästä pääse. lähden vaikka hirsipuuhun tai ottaisin vaikka sen niskalaukauksen kunhan saan vaan käsiini sen joka lapsiani satutti.

Vierailija

Lainaus:

IHan tietoisesti toimivat väärin!!

JA ei minusta kenelläkää ole oikeutta päättää toisen ihmisen kuolinpäivää.

Niinpä. Nämä syylliset nyt vaan ovat päättäneet päivät ainakin kuudelta vauvalta ja saattaneet miljoonia ihmisiä hengenvaaralle alttiiksi.

MIKSI? Näiden syyllisten RAHAN AHNEUDEN takia!

Myös Suomesta on löytynyt useita tuotteita jotka sisälsivät melamiini-maitoa. Omatkin lapseni ovat niitä tuotteita syöneet.

Ei ihan kauheesti heru myötätuntoa täältä päin...

Vierailija

Mutta ehkä tuo kuolemanrangaistus on tavallaan liian helppo noille? Mun mielestäni elinkautinen tosi huonoissa oloissa olisi parempi..

Vierailija

IHan tietoisesti toimivat väärin!!

Mutta en ymmärrä noita kuoleman tuomioita ollenkaan. Oli rikos mikä tahansa niin ei pitäs ketää murhata sen takia. Pahempi rangaistus olisi joku elinikläinen.

JA ei minusta kenelläkää ole oikeutta päättää toisen ihmisen kuolinpäivää.

Vierailija

niin kuolemantuomio on tuomitun perheelle ja ystäville ansaitsematon rangaistus. Tässä tehdään haittaa syyttömille ihmisille tappamalle heille kaikesta huolimatta rakas ihminen.

En sääli tekijää vaan hänen läheisiään.

Vierailija

päättihän maidonlevittäjätki muiden kuolinpäivän. vieläpä lasten ja lspiin kohdisti häikäilemättömästi tuollasen teon. mee ittees kakkonen. Milläs oikeudella ne sen teki?

Vierailija

että ei tuoda suomeen...

http://www.finfood.fi/finfood/finnfoo1.nsf/newsbyid/2243BA5274AD6753C225...

mutta....

"3.10.2008 mm. Aamulehti kirjoittaa, että kiinalaisesta maitojauheesta valmistettuja elintarvikkeita löytyy Suomesta. Kiinalaiset Koala-keksit sekä White Rabbit -karkit on vedetty markkinoilta Suomessa, kertoo Evira. Tuotteista on Hollannissa löydetty liikaa melamiinia. Eviran mukaan tuotteita on ollut myynnissä muutamissa niin sanotuissa etnisissä kaupoissa ja karkkitukuissa eteläisessä Suomessa. Karkkeja ja keksejä oli tuotu Suomeen yhteensä alle sata kiloa. Eviran kertoo, että tuotteet eivät aiheuta kuluttajille terveysvaaraa".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat