Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mielestäsi normaalia, ettei 30-vuotiaalla ole vauvakuumetta?

Vierailija

tuttuni sanoi ettei edes ymmärrä, miltä se vauvakuume tuntuu. Hän on siis hieman alle 30

Kommentit (11)

Vierailija

Ihme ajatus että kaikille naisille pitäisi tulla vauvakuume. Itse tein vaavin ilman ensimmäistäkään kuumeiluoiretta ja se oli elämäni paras päätös. Muttei siihen mitään kuumetta tarvittu.

Vierailija

mul tuli eka vauvakuume esikoisten jälkeen 32-vuotiaana. Eikai kaikkien tartte kuumeilla, itse en ymmärtänyt ollenkaan vauvakuumeessa vouhottavia ystäviäni.

Vierailija

olen nimittäin itse kolmekymppinen, enkä halua lapsia. Ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja olen pohtinut asiaa rationaalisesti. Lopputulos on se, etten minä vain halua lapsia. En inhoa lapsia tms. mutta en vain halua äidiksi.

Vierailija

Alkoi ikä painaa ja jotain tarkoitusta piti saada elämälle. En ole koskaan jaksanut kuunnella kavereiden tarinointia heidän kullannupuistaan.. Mutta silti tuo vauvani on mulle maailman tärkein asia ja ehkä tämä kaikki on helpompaa kuin osasin kuvitella :) Mulla ei aiemmin ollut mitään ruusunpunaisia kuvitelmia miten ihanaa vauvan kanssa olisi.

Nyt haluan jo toisen, mutta tällä kertaa löytyy vauvakuumetta ja PALJON.

Fanny

Vierailija

eli ei tarvitse kuumeilua olla... itsekin tein ensimmäisen ja ainokaiseni ilman kuumeilua ja ns. vanhana eli ei 30 v. ole pakko kuumeilla :-)

Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt sitä..

Mulla on vahinkovauva, enkä voi todellakaan sanoa kokeneeni mitään kuumetta. ja ikääki on jo 33 v. Vauva vaan tuli vaikkei pyydettykään.

Toisen ajattelin ehkä kuitenkin vielä tehdä, koska sisarus voi olla kiva vanhempana.

Vierailija

Mielestäni on normaalia sekä vauvakuumeen puute että se, ettei tunne tarvetta lapsille. Meitä on niin monenlaisia ja mikä nyt on sitten normaalia?

T. kahden lapsen äiti, jolla ei myöskään ole ollut vauvakuumetta

Uusimmat

Suosituimmat