Vyötärölihavat!!

Vierailija

Oletteko tietoisia että sdb:llä saa hyvin vyötäröläskejä pois? Suosittelen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Täälläkin yks sbd:llä oleva! Suosittelen minäkin, Olo on pirteä ja vyötärö kaventunut jo 5cm, paino pudonnut 4kg ,ja olen ollut tällä 1.1 lähtien!! Syödä saa ei tarvi kaloreita laskea mutta hiilareita vältellä, sis huonoja hiilareita, hyviä saa syödä kuten kasviksia...

Ruokavalio on tässä dietissä nimenomaan tehty diabetes, verenpaine ja kolesteroli potilaille, ei siis mikään ihme vouhotus.

Minulla diabetes arvot kohoillaan...

Vierailija

rakastan ruokaa, en ol ikänä laihduttanut, olen ollut tyytyväinen turpeeseen olomuotooni (168cm, 92-97kg). Huoli omasta ja miehen terveydestä pisti tutustumaan hiilareitten rajottamiseen. A.Heikkilän opuksen diabeteksestä luettuani päätettiin (miehellä insuliinihoitoinen diabetes) kokeilla. Nyt kohta mennyt kolme viikkoa ja oma saldo on -5,3kg (joo nesteitäkin) vyötäröstä n -10cm ja helvetin paljon virkeämpi olo. Pärjään vähemmällä unella, ajatus kulkee paremmin, on helpompi tarttua toimeen, eikä tule enää sellaisia nuupahduksia kesken päivän. Ja tosiaan, ilman nälkää!

Että kyllä tätä jaksaa pienten lasten äitikin toteuttaa, kun virtaa saa ihan vaan siitä, ettei lamaa itteään niillä sokereilla.

Vierailija

se tais iolla jotain näitä karppaustyyppisiä juttuja. vai oisko ollut joku lentoemäntädieetin tapanen juttu, jossa ei saa kunsyödä greippiä ja juoda vissyä.

vanha juttu, kerro ap jotain uutta, ja JÄRKEVÄÄ mitä jaksaa pienten lasten äiti toteuttaa...

Vierailija

Mä söin esim eilen aamupalaks paistetun kananmunan, välipalaks kinkkua, viipaleita siis, lounaaks tonnikala-fetasalaatin, ison kasan...päivälliseks jauhelihakeiton (ei perunaa..), illalliseks salaattia, pähkinöitä ja juustoa.

Sbd:llä saa syödä vähän hiilareita, eli täysjyväriisi ja ruisleipä on sallittuja! Ite olen tällä hetkellä tiukalla "kuurilla", siksi ei leipää tms eilisessä ruoassa.

Mulle tässä on vaikeinta se että saan aikaa kyhätä kasvisjuttuja, lasten roikkuessa jaloissa, helpompaa olis keittää makaroonit :) .

Vierailija

mä rakastan ruisleipää, vaaleaa leipää en syö, mutta mitä ihmettä sitä söisi sitten tuon ruisleivän sijaan?? Rakastan myös jotain ihan perusruokia, kuten makaronilaatikkoa, spagettia&jauhelihakastiketta ym, mitä niiden tilalle?? En jaksaisi vaan jotain pihviä tai pelkkää broilerinfilettä syödä jonkun salaatin kera... Konkreettisia vinkkejä, kiitos ;)!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat