Päivän luuseriäiti tunnustukset tähän ! (pakko olla muitakin "huonoja äitejä"..)

Vierailija

- nukuin 8:aan asti kun väsytti ja lapset ei herättänyt aiemmin

- en mennyt ulos lasten kanssa aamupäivällä kun vajaa 3v kiukutteli niin paljon ja väsytti ja kello oli jo paljon eikä huvittanut, eikä huvita nytkään

- vajaa 3v kattoi videoita ja minä torkuin vauvan kanssa

- lounaaksi vajaa 3v sai einespizzaa

- jaa, varmaan seuraavaksi laitan taas videon tuolle 3v:lle jos se pyytää kunhan saa noi rusinansa syötyä, jos sitten jaksaisin EDES laittaa pyykkiä koneeseen ja tiskata...

Siis mä en oo ´mitään järkevää saanut aikaan tänään, inhoon tämmösiä päiviä... karseen väsynyt olo. + mä vihaan talvea.

No, onneksi joka päivä ei oo tämmöstä. Sais joskus vauvan nukkumaan ennen 24:00 että ehtis itekin nukkua.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

2 yötä olen ollut töissä, ensiyö kun nukutaan, huomenna on täyttä tuskaa että jaksan ees ruuan tehä. Ihanaa että meitä luusereita on enemmän!

Vierailija

En jaksa lähteä lasten kanssa ulos... jaksoin kyllä viedä esikoisen kerhoon ja hakeakin. Ja oonhan mä pessyt pari koneellista pyykkiä. Ja ajattelin vielä leipoa kasviskeiton kaveriksi sämpylöitä... jos mä saan sillä anteeksi sen, että ulkoilut jäi tältäpäivää. Ja tässä ollaan vielä raskaana, laskettu meni jo viikko sitten.

Vierailija

vaan kysyn vilpittömästi että tehoaako se että huudat 1-vuotiaalle tuosta pesukoneen sammuttamisesta? Meidän 1-vuotias nimittäin alkaa aina nauraa kun huudan sille kun se tekee jotain kiellettyä. Kohta revin itseltäni hiukset päästä kun poika ei tottele mitään. Kuuluuko ton ikäisen edes totella?

Luuseri olen minäkin:

* Ei olla ulkoiltu (minua väsytti)

* Lounaaksi edellispäiväistä ruokaa josta poika ei tykkää -> ei syönyt mitään lounaaksi

* Itse olen ollut vaan koneella kun poika leikkii yksikseen/nukkuu päiväunia, vaikka pitäisi siivota ja silittää vaatteita ja pestä pyykkiä ja ties mitä

* Pistin pojan vähän myöhemmin päiväunille jotta nukkuisi siihen asti kunnes mies tulee töistä, en vaan JAKSA nyt keksiä pojalle tekemistä ja aktiviteetteja

Oon samaa mieltä sen kanssa joka kirjoitti että tammi-helmikuu on pahinta aikaa!!!!

Vierailija

meillä ei ole lattioita siivottu 2 kuukauteen,

joulusiivouskin oli sitä että vein roskat ja keräsin lattioilla ja pöydillä lojuvat sanomalehdet muovikassiin.

Usein syödään valmisruokaa

Lapsi katsoo illat videoita, minä olen koneella

Olen masentunut

Vierailija

Lainaus:

* me ei todellakaan ulkoilla tänään sekuntiakaan

* oon nukkunu oikeastaan koko päivän tossa sohvalla

* lapsi on katsonut disney channelia ja jatkaa sitä luultavammin koko päivän

* nyt laitoin vasta lounasruoan kiehumaan

* lounaaksi meillä on riisipuuroa, koska

* mä en jaksa lähteä kauppaan

Mä en oo luuseriäiti, koska mä lopetin tänä aamuna seitsemän yön työputken ja "vähän" väsyttää. Jos kotiäiti ei viitsi edes ulkoilla lapsen kanssa, olisi ehkä kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa muutaman kerran.

Vierailija

että mitä kotiäidit teki ennen nettiä...

Silloin kun olin vielä kotona lapsen kanssa, niin vaikka netti olikin, ei sen luokse ollut asiaa hetkeksikään. Vauva huusi ja vinkui joka hetki, syömäänkään en kerennyt. Huusholli oli täysin räjähdys, kun eihän itkevää vauvaa saa jättää yksin... Onneksi olin niin masentunut ja väsynyt, ettei pyykkiäkään tarvinnut pestä, kun en mihinkään jaksanut lähteä :D

Luojan kiitos ne pikkulapsi-ajat ovat takana, ei sitä olisi useampia vuosia jaksanutkaan olla kotona... Kokoaikaista äitinä (lue:orjana) olemista.

Vierailija

- Emme ole ulkoilleet ollenkaan tänään

- En ole siivonnut kunnolla, tiski- ja pyykkikoneen olen käyttänyt ja pedit pedannut

- En ole leikkinyt 5-vuotiaan kanssa tänään juurikaan, yhden muistipelin pelasimme

- Olen istunut koneella pääosin ja katsellut digiboxilta kaikkea turhaa

ja sama juttu meillä, mies tulee pian töistä ja ihmettelee, että kuinka olen tämän päivän jaksanut ;) No myöhemmin tänään odottaa sitten kaupassa käynti- ja ruoanlaitto-rumba.

Vierailija

- annoin 5v:n nukkua klo 11 asti vaikka tiedänkin,että se tietää sitä,että illalla menee nukkuun myöhempään (kotihoidossa)

- makoilimme sitten pojan kanssa ja "luimme" vanhaa lelulehteä noin 1h vielä sängyssä,välillä kävimme vaan pissalla ja pesemässä hampaat :)

- annoin "aamupalaksi" (heh heh) eilistä ruokaa (lihapullat + perunamuussi) ja kun teen kohta ruokaa niin teen varmaankin pastaa ja jauhelihakastiketta,en jaksa muuta :)

- emme ulkoile tänään (mulla on supistellut koko eilispäivän kun puuhailtiin liikaa ja tänään on kunnon lepopäivä)

- illalla kun mies tulee töistä joutuu kyllä laittaan pyykkikoneen pyöriin yms koska mä en lääkärin kehotuksesta periaatteessa sais tehdä noita,en koe asiasta huonoa omaa tuntoa vaan löhöän tässä sohvalla ja poika rakentaa racers-legoja lattialla

Vierailija

Aika moni on jättänyt ulkoilut väliin!? Siis meillä se ei kannata, kostautuu... esikoinen on niin vilkas, että riehuu sitten sisällä eikä ainakaan päiväunille käy (ei aina kyllä nuku muutenkaan). Mutta on kyllä tylsistynyt, jos vaan ollaan sisällä. Lapset ovat toki erilaisia.

En koskaan herää ennen kuin lapset heräävät, ellei ole mitään syytä. Siis nukun kyllä ihan hyvällä omatunnolla vaikka yhdeksään (harvinaista). Meillä heräillään yöllä, ja kaikki uni mitä ehtii saada, on tarpeen. Uni on nro 1, pitää nukkua aina kun voi.

Mun luuserius... esikoinen katsoo dvd:tä ja äiti viettää hetken omaa aikaa. Pyykit unohtui laittaa koneeseen aamulla... eikä ollut eka kerta tällä viikolla. Vuori vaan kasvaa!!

Vierailija

Eikö teidän lapset pompi seinille jos kattoo telkkaria koko päivän? Siis- meilläkin katsottaisiin välillä luuseripäivinä enemmän telkkua mutta lapset "kostaa" sen kyllä saamalla hillittömät hepulit???

Vierailija

Lainaus:

* me ei todellakaan ulkoilla tänään sekuntiakaan

* oon nukkunu oikeastaan koko päivän tossa sohvalla

* lapsi on katsonut disney channelia ja jatkaa sitä luultavammin koko päivän

* nyt laitoin vasta lounasruoan kiehumaan

* lounaaksi meillä on riisipuuroa, koska

* mä en jaksa lähteä kauppaan

Mä en oo luuseriäiti, koska mä lopetin tänä aamuna seitsemän yön työputken ja "vähän" väsyttää. Jos kotiäiti ei viitsi edes ulkoilla lapsen kanssa, olisi ehkä kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa muutaman kerran.

Vierailija

Minä olen tänään pessyt neljä koneellista pyykkiä, viikannut edelliset neljä koneelista pyykkiä ja laittanut ne vaatekaappiin, tehnyt lounaaksi perunoita ja tomaattijauhelihakastikkeen ja tarjoillut sen salaatin kera kolmelle lapselle, täyttänyt ja tuhjäntynyt astianpesukoneen, vaihtanut lastenhuoneen järjestystä ja siivonnut yläkerran.

Kaikesta tästä huolimatta tunnen itseni luuseriäidiksi, sillä olen huutanut 1-vuotiaalle, kun hän kolmannen kerran sammutti pesukoneen ja jouduin aloittamaan ohjelman jälleen kerran alusta (pesukoneen lapsilukko on siitä lapsiystävällinen, että antaa sammuttaa koneen, eikä osaa jatkaa siitä mihin jäi), olen itse kiroillut ja pistänyt 5-vuotiaan jäähypenkille hänen kiroiltuaan, laittanut lapsille dvd:n pyörimään, että saisin tehdä jotain edes hetken rauhassa, antanut lapselle väärään aikaan lääkettä (myrkytystietokeskus armahti onneksi), tuskastunut 2-vuotiaaseen, joka taas kerran pissasi housuunsa, kun ei dvd:n katsomiselta voinut mennä vessaan ajoissa (mitäs laitoin sen pyörimään) ja kaikkea muuta. Ja tämä kaikki yhden aamupäivän aikana.

Sitten mies tulee töistä kotiin ja ihmettelee, etten ole saanut mitään aikaiseksi koko päivänä, kun istun taas vain koneella netissä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat